letter to magazine / patents results

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Tue Oct 14 13:43:44 EEST 2003

> (no subject)
> Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
> Tue Oct 14 11:26:30 EEST 2003

> Κοίτα, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Ας πούμε ότι κάποιος πατένταρε
> μια βίδα. Και ας πούμε ότι ζητούσε 100 δολλάρια για κάθε βίδα που θα
> βάλεις εσύ σε ένα αμάξι. Τι θα γινόταν τότε;

εδω εισαι εναντια στις πατεντες

> Οι πατέντες δεν ασχολούνται με implementations, αλλά με τρόπους
> λειτουργίας. Π.χ., θα μπορούσα να πατεντάρω την πώληση αγαθών μέσω
> Internet(υπάρχει τέτοια πατέντα) και μετά να ζητάω ποσοστά από κάθε
> αγαθό που πουλάς εσύ. Έχεις την εντύπωση ότι θα υπήρχε εξέλιξη του
> Internet αν γινόταν αυτό; Αν εσύ είχες πρώτος την ιδέα, τότε έχεις και
> το πλεονέκτημα του χρόνου. Φτιάξε το πιο εκπληκτικό site πώλησης αγαθών
> και πούλα το.

και εδω

> Το ότι γνωρίζεις πως λειτουργεί η μηχανή εσωτερικής καύσης, δεν σε κάνει
> ικανό να φτιάξεις καλό αμάξι. Έχει σημασία ΠΩΣ θα το υλοιποιήσεις.
> Υπάρχουν και τα LADA, υπάρχουν και οι Mercedes...

και εδω το γυριζεις  "ενταξει χρειαζονται και οι πατεντες γιατι δεν ειναι ολα
ιδια"

ετσι καταλαβα, μπερδευτηκα... μπορεις να μεινεις σε μια αποψη για να καταλαβω
και εγω τι
υποστηριζεις....... ?

> Μίλησα στο όνομά σας, επειδή δεν υπήρχε άλλος διαθέσιμος για να μιλήσει.

καποιος επρεπε να μιλησει, δεν εχω προβλημα με αυτο, εχω προβλημα που ερχεσαι
και μας
ζητας την υποστηριξη με ενα νεφελωδες epatents χωρις να εξηγησεις
τους "κανονες" που τεθηκαν
απο το κοινοβουλιο

> Εγώ πάντως ενημέρωσα όσους μπορούσα και μερικοί με βοήθησαν να διορθώσω
> το κείμενο. Εσύ που ήσουν τότε; Τους κανόνες μπορείς να τους διαβάσεις
> στο site, http://swpat.ffii.org/. Αν δεν γνωρίζεις καλά αγγλικά, μπορώ
> να σου ακριβώς τι λέει.

δεν βλεπω κανα μαιλ στην hellug που να λεει "εν περιληψει αποφαση του
κοινοβουλιου", υπαρχει ?
που ?

και για ποιο λογο ακριβως θα παω στο FFII να ενημερωθω για ενα θεμα για το οποιο
θες να μιλησεις στο ονομα μου ? εσυ εχεις υποχρεωση να με πεισεις οτι αυτα που
λες ειναι σωστα και
προς το συμφερον μου, οχι εμενα, τα 130 μελη εδω μεσα, παρτο χαμπαρι δεν
ειμαστε θυγατρικη του FFII
να πηγαινουμε σαν τα σκυλακια να μας λενε τι αποψεις να εχουμε, εχουμε δικη μας
αποψη και φωνη, ειμαστε
ανεξαρτητη οντοτητα με πιθανως διαφορετικες αποψεις απο το  FFII

αμα θες σε κατι υποστηριξη θα ερχεσαι και θα αναλυεις εδω σε τι θες υποστηριξη,
αμα εξασφαλισεις
συναινεση προχωρας, εαν οχι οσο και να πιστευεις εσυ οτι ο σκοπος ειναι ιερος
και δικαιος , λυπαμαι
την πατησες ουτε σελιδες εχεις δικαιωμα να αλλαζεις και ουτε να λές στα
περιοδικα οτι νομιζεις
εσυ σωστο, οτι νομιζουν οι 130 θα λες και ας διαφωνεις

μην το γυρισεις ξανα στο "προσπαθεις να επιβαλλεις την αποψη σου", προσπαθω να
επιβαλλω οτι τα μελη πρεπει να
ενημερωνονται διεξοδικα για το ποιες ειναι οι επιλογες τους, εαν μετα επιλεξουν
την Χ για αποψη " Χ
 it will be", ενα δημοσιευμα που αλλα λεει στην πρωτη παραγραφο και αλλα λεει
στο τελος και επισης δεν αναλυει
"ποιοι ειναι αυτοι οι κανονες επιτελους", δεν το κρινω αρκετα ενημερωτικο και
το επικρινω, μπορει να ειχες τις καλυτερες
προθεσεις οταν το εγραφες αλλα ειχε λαθη, τα επισημανα, εαν θελετε τα αλλαζετε,
εαν δεν θελετε οχι

> Το ότι δεν συμφώνησε μαζί σου η πλειοψηφία του
> συλλόγου, δεν σου δίνει το δικαίωμα να είσαι ειρωνικός("δεν μας λες και
> εμας, μιας και μιλας στο ονομα μας")

που ακριβως διαφωνησε με εμενα η πλειοψηφια του συλλογου ? ειναι η δευτερη φορα
που σε ρωταω και σε ξαναρωταω
πως ακριβως το ειδες αυτο, εκανες ψηφοφορια για εμενα και βγηκε οτι ολοι
διαφωνουν με εμενα και την σελιδα του debian ?
αστηρικτα συμπερασματα σε παρακαλω να μην κανεις, δεν ειπα οτι ολοι συμφωνουν
με εμενα αλλα το να καταληγεις
σε αυθαιρετα συμπερασματα ειναι κατι που δεν σου επιτρεπω, εαν θελεις να
επικαλεισαι την πλειοψηφια να κανεις ψηφοφορια

εαν πιστευεις οτι ειμαι υπερ των πατεντων οποτε και διαφωνω με την πλειοψηφια
εχεις λαθος, διαφωνησα
με την ερασιτεχνικη σας ενεργεια να αλλαξετε την σελιδα σε τοσο μεγαλο βαθμο,
και σε αυτο η πλειοψηφεια του
συλλογου συμφωνησε μαζι σας, και ηρθε το debian και ειπε "παιδια η διαμαρτυρια
με μετρο" και εκει κανατε ολοι μοκο

γιατι δεν στελνεις ενα γραμματακι στο debian να τους πεις και σε
αυτους "προδοτες που δεν μας υποστηριξατε
αρκετα..."

θα ηθελα να ρωτησω ποιος εδω μεσα πιστευει οτι εχει καλυτερη ιδεολογικη αποψη
και καταρτιση απο τους
debian devs ?

> Σαφώς και υπάρχουν.

καλο αυτο....

> Μπα, μην το λες. Μόλις είδαν οι Έλληνες Ευρωβουλευτές άτομα στις
> Βρυξέλλες, ΕΛΛΗΝΕΣ, αμέσως τάχθηκαν υπέρ μας. Μην είσαι μηδενιστής...

εγω σου μιλαω για το ελλαδισταν και οχι για τις βρυξελλες, εδω οχι
ευρωβουλευτες, εδω
γραμματεις υπουργειων και "συμβουλοι" (μαντεψε ποιους εχουν για φιλους...)

> Πλέον ΔΕΝ χρειάζεται να τους νοιάζει, αυτό λέμε...

οι απαντησεις ετσι οπως τις εδωσες δεν το ξεκαθαριζαν, εγω αισθανομαι
ευτυχισμενος που επισημανα
τα λαθη νωρις, εσυ δυστυχισμενος, δεν πειραζει θα ζησεις....

> Και εδώ γίνεσαι ειρωνικός. Ωραία κάνεις συζήτηση... Τι ξέρεις για τον
> καταναλωτή ακριβώς; Που δουλεύεις; Με τι έχεις ασχοληθεί; Τι διάβασες;
> Τι έχεις αγοράσει και τι έχεις πουλήσει;

με παρα πολλα πραγματα και δεν χρειαζεται να σου δωσω αναφορα για το τι ξερω

απο εκει και περα το παραπανω γραφτηκε με χιουμοριστικη διαθεση και δεν ειχε
την διαθεση να προσβαλλει

> Στην έκθεση γνώρισα άτομα που δεν ήξεραν τίποτα για ελεύθερο λογισμικό
> αλλά τους άρεσε σαν ιδέα. Και τους έδωσα CD να το δοκιμάσουν. Το ότι
> ξέρεις τι είναι η "ls" δεν σε κάνει ανώτερο από αυτούς. Το ότι νομίζεις
> ότι σε κάνει ανώτερο, είναι ανόητο...

δεν επιασες το concept νομιζω και προβαινεις σε προσβλητικη επιθεση

το παραπανω λεει οτι δεν πρεπει να υποθετουμε οταν κανουμε ενα δημοσιευμα οτι
αυτοι στους οποιους
μιλαμε ξερουν οτι λεμε αληθεια και ξερουν την πρακτικη εφαρμογη αυτων που λεμε.
παιρνεις τον ελαχιστο
κοινο παρονομαστη και προσπαθεις να απευθηνθεις σε ολους

οταν συγκρινεις ενα δημοσιευμα (χιλιαδες κοσμου) με την προσωπικη επαφη σε μια
εκθεση υπολογιστων
και ειδικα σε ενα περιπτερο για linux  ειναι σαν να συγκρινεις μηλα και
πορτοκαλια

και ναι η διαμαρτυρια στις σελιδες ηταν ειδος δημοσιευσης και οχι δεν πληρουσε
πολλα ενημερωτικα στανταρ

και ειναι σαφες οτι δεν θεωρω και καλα "ανωτερο" τον εαυτο μου απο τους
αρχαριους, η αποψη αυτη προκαλεσε
αρκετα γελια

> Κάνεις λάθος. Οι μεγάλες εταιρείες είναι δυσκίνητες, δεν είδαν το
> πρόβλημα από μακρυά. Σε σημαντικές πατέντες, τους πρόλαβαν μικρές
> εταιρείες που κατάλαβαν ότι μπορούν να βγάλουν πολλά λεφτά. Το θέμα
> είναι ότι οι μεγάλες εταιρείες μπορούν να πληρώσουν τα λεφτά. Εγώ που
> έχω μια μικρή εταιρεία, πως θα τα πληρώσω;

οκ οι μικρες πηραν τις πατεντες και οι μεγαλες θα τις εξαγορασουν ή θα
τις "κλεψουν" με δικηγορο

κοιταμε το αποτελεσμα ("μονοκρατορια" στην αγορα της μεγαλης εταιριας) ή την
μεθοδο για να φτασουμε εκει ?

> Την BSA πολύ την συμπαθώ. Χάρη σε αυτούς, ο κόσμος καταλαβαίνει πόσα
> πρέπει να πληρώσει για λογισμικό, και τους φέρνει πιο κοντά στο Linux.
> Και τους πληρώνει και η microsoft...

α ναι σε αυτη την τοποθετηση σαφως και εγω τους συμπαθω, μονο που μια patents-
BSA θα κυνηγαγε εμας και οχι
τους windows users

> Ίσως... Στο χέρι μας είναι να τους εμποδίσουμε. Αλλά ίσως να είναι
> καλύτερο να αποδεχόμαστε τα πάντα, να τα παρατήσουμε όλα και να αφήσουμε
> τα παιχνίδια στους "μεγάλους". Ανοησίες... Είσαι ηττοπαθής...

ποτε ακριβως ειπα να τα παρατησουμε ?

θα σε παρακαλουσα να μην διαστρεβλωνεις τα λογια μου

απο εκει και περα η ιστορια στο παιχνιδι ισχυρος εξουσιαστης - ελευθερια μου
εχει μαθει οτι συνηθως κερδιζει
ο πρωτος οποτε διατηρω το δικαιωμα να ειμαι απαισιοδοξος

γιατι

> Ναι.

που ? ευρωπαικη ενωση ή μονο στις USA ?

εαν ΕΕ τοτε λυπαμαι αλλα την πατησαμε, η διατυπωση οτι οι πατεντες δεν περασαν
ειναι λαθος γιατι περασαν
στο επιπεδο που θα καταστησουν ομηρο ενα απο τα βασικα projects

> Ναι.

το mono δεν ειναι και τοσο σημαντικο αλλα και παλι ειναι προβλημα

> Ναι.

το ιδιο με το σχολιο για το kernel

> Όχι. Ακριβώς επειδή η ευρώπη ΔΕΝ αποδέχεται πλέον τις πατέντες
> λογισμικού. Στην Αμερική όμως, ΝΑΙ, θα έπρεπε να πληρώσει τα
> μαλλιοκέφαλά της.

καλως

> Ευτυχώς, τα Windows δεν έχουν σοβαρό memory management, οπότε σίγουρα
> δεν κινδυνεύουν [ ;-) ]
> Αν όμως υπήρχε πατέντα στο ότι πρέπει να υπάρχει διαδικασία στην
> διαχείρηση της μνήμη, τότε μπορείς άνετα να ζητήσεις λεφτα από...
> οτιδήποτε χρησιμοποιεί μικροελεγκτές...

το ζουμι της ερωτησης ειναι εαν ενας open-source dev εχει την ιδια ευκαιρια για
πατεντα οπως
ενας closed source, εαν οχι ειναι σαφες οτι δεν θα κανει release τον κωδικα του
(για να τον κλεψουν και μαλιστα με πατεντα ?) και αυτο ειναι ενα ασχημο πληγμα

> Πολλά πράγματα δεν κατάλαβες, γιατί δεν ρώτησες. Απλά επιτέθηκες και
> έγραψες ότι σου κατέβηκε στο κεφάλι.

και εσυ για παραδειγμα δεν ξερεις οτι αλλο πραγμα το ελευθερο λογισμικο και
αλλο το ανοιχτο

ειχες υποχρεωση να μας πεις πριν σε ρωτησω, εφόσον κανεις μια δουλεια στο ονομα
του συλλογου δινεις
λογο στον συλλογο και ζητας την υποστηριξη του αναλυοντας αναλυτικα για ποιο
πραγμα ζητας υποστηριξη

το "εγραψες οτι σου κατεβηκε στο κεφαλι" ειναι προσβλητικος χαρακτηρισμος και
θα σε παρακαλουσα να μην τον
επαναλαβεις, το κειμενο γραφοταν επι 2 ημερες και ειχε σκοπο να επισημανει τα
λαθη, εαν το πηρες προσωπικα κακως,

> Για να συνοψίσουμε:
> Η Αμερική αποδέχεται τις πατέντες λογισμικού. Γενικά, το ίδιο και η
> Ευρώπη, με πολύ γενικό νομικό πλαίσιο. Σε κάποια φάση, η Ευρώπη
> αποφασίζει να φτιάξει ένα τεράστιο νομικό πλαίδιο, επιτρέποντας
> συγκριμένα τις πατέντες λογισμικού. Ορισμένοι οργανισμοί κινήθηκαν,
> μάζεψαν υπογραφές, προσέλεβαν δικηγόρους, και πρότειναν τροπολογίες ώστε
> να εξαιρούνται οι πατέντες λογισμικού. Το πέτυχαν, αλλά δεν είναι και
> τόσο απλό το θέμα. Ένα νομοσχέδιο είναι φοβερά περύπλοκο και αφέθηκαν
> κάποια παραθυράκια.

καλως, πες μας ποια ειναι αυτα και τι βοηθεια θες για να τα κλεισουμε....

επισης ανελυσε το σημειο για το kernel και το kde γιατι εκει βλεπω προβλημα

> Ουτωπικό, ε; Μάλιστα... Τόσα ξέρεις, τόσα λες... Και αν σου έλεγα ότι
> μια τερράστια αλυσίδα ελληνικών super market ετοιμάζει να κάνει μετάβαση
> ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της υποδομής του(ακόμα και στις γραμματείς) σε linux? Εφόσον
> δεν ξέρεις, ΡΩΤΑ. Αν δεν καταλαβαίνεις, ΜΑΘΕ. Αν πάλι τίποτα, ασχολήσου
> με κάτι άλλο.

οκ ξερεις οτι ο καθαρος ορισμος του ελευθερου λογισμικου απαγορευει σε εναν
προγραμματιστη να βγαλει λεφτα απο τον κωδικα του  ? (απο την υποστηριξη του
ναι), πολλοι
λενε οχι εγω θελω να μπορω να κλεισω τον κωδικα μου εαν θελω, σε προσωπικη
ιδεολογια
θα ηθελα να ειναι ολοι μελη μιας ιδεολογιας ανθρωπισμου και να μοιραζουν
κωδικα, πολλοι ομως διαφωνουν με
εμενα και εσενα, θελουν κερδος, αρα οταν εχεις ενα μεγαλο ποσοστο να λεει "οχι
εγω δεν αποδεχομαι το ελευθερο
λογισμικο" τοτε λες οτι αυτη η ιδεα ειναι μαλλον ουτοπικη και μαλλον δεν θα
εφαρμοστει ολικα, δεν σημαινει
οτι η ιδεολογια ειναι κακη απλως αρκετοι δεν θελουν να εφαρμοστει

μαθε πρωτα την διαφορα του ελευθερου λογισμικου απο το ανοιχτο και μετα ελα
να μου πεις εαν εβαλε ανοιχτο ή ελευθερο η εταιρια και εαν το εκανε απο
ιδεολογια

στην παραπανω παραγραφο το θεμα ειναι οτι συνδεεις τον συλλογο καθαρα με το
ανοιχτο
λογισμικο ενω το καταστατικο μιλαει για ελευθερο, τωρα πως κολλησες σε μια
ασχετη
θεωρητικη συζητηση περι του εφαρμοσιμου της θεωριας του ελευθερου λογισμικου ,
μονο εσυ ξερεις

και εδω εισαι επιθετικος χωρις να εχεις καταλαβει οτι μιλαω περι ιδεολογιας,
μου λες ασχετα περι μιας εταιριας
που εβαλε linux και πιστευεις οτι η ιδελογια του ελευθερου λογισμικου
περιοριζεται εκει, ενταξει οτι πεις

> Και φυσικά, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους εδώ μέσα, είμαι ο μόνος που
> δεν σε αγνοεί. Και σου έστειλα το νούμερο του κινητού μου για να
> μιλήσουμε προσωπικά για οτιδήποτε σε απασχολεί, αλλά φυσικά το αγνόησες.
> Από εκεί και πέρα, τι άλλο να κάνω;

εισαι τοσο σιγουρος οτι ολοι με αγνοουν ? εαν ναι κανε το ιδιο και εσυ, δεν
πειραζει θα ζησω και
χωρις την δικη σου υποστηριξη, μην χαλιεσαι για εμενα....

το νουμερο δεν το ελαβα