Εξελίξεις στα θέματα των πατεντών λογισμικού(Was Re: (no subject))

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Mon Oct 13 15:02:21 EEST 2003

zakinthinos at hellug.gr wrote:
> δεν εχω σκοπο να αλλαξει το κειμενο αλλα η ομαδα epatents εχει κανει ελλιπη
> ενημερωση πανω στο θεμα,
> δεν μας ειπαν τι πατενταριστηκε (αλγοριθμοι, ολοκληρα προγραματα,
> specifications, "ιδεες"/"δημιουργικο")
> δεν εχω με κανεναν τιποτα αλλα οταν καποιος ερχεται και δεν ενημερωνει πληρως
> και
> ευλαβικα την λιστα που ριχνει το χρημα για να γινονται ολα αυτα αλλα λεει "εχω
> αναγκη, ο σκοπος ιερος, πιστεψτε με"
> τοτε εμενα τουλαχιστον θα με βρει να μην τον πιστευω, εχω σοβαρο προβλημα
> με "αλαθητα" και "αβατα"

Έχεις απόλυτο δίκιο, όσον αφορά την ανανέωση. Θα πω τον Γλέζο να γράψει
κάποιο κείμενο που να αφορά τις εξελίξεις πάνω στο θέμα. Αυτές τις
ημέρες έχει πολλά τρεχάματα και κανένας δεν έχει αρκετό χρόνο να
αναλάβει όσα έκανε, που ήταν πάρα πολλά.

Τα πράγματα είναι όπως σου τα είπε ο Σολδάτος, λίγο πολύ.

Κατά δεύτερο λόγο, τα λεφτά δεν είναι το σημαντικό στον σύλλογο. Αν μη
τι άλλο, απέδειξα ότι εύκολα μπορούν να βρεθούν χορηγοί, αν έχεις όρεξη
να ψάξεις. Πουθενά στο καταστατικό δεν νομίζω ότι είναι λέει κάτι
τέτοιο. Αυτό που έχει σημασία είναι η συμμετοχή με έργα, πράξεις και
επένδυση προσωπικού χρόνου.

- Γιάννης Στοΐλης