debian.org page

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Sep 23 08:34:57 EEST 2003

zakinthinos at freemail.gr wrote:
> yparxoun kai kapoioi alloi treloi pou symfonoun me auta pou eipa
> peri tis selidas

Dhmhtrh, o sullogos autos leitoyrgei me bash tis arxes tis dhmokratias.
Auto shmainei oti dexomaste pragmata pou den mas aresoun, an h
pleiopshfia to apofasisei.

H pleiopsifia apofasise oti etsi prepei na kinh8oume. (An uparxon akoma
amfibolies, mporoume na kanoume mia epishmh pshfoforia). Alla esu
sunexizeis na fwnazeis...

Ti akribws 8eleis na petuxeis me auto; Exeis thn entupwsh oti an
fwnazeis kai apeileis 8a allaksoun gnwmh oloi; Ligh logikh den exeis?
Asxetws an exeis dikio 'h' adiko, pote brhke kapoios to dikio tou me fwnes?

Apofasisthke na ginei h allagh se mia selida. Eksefrases megaloprepws ta
parapona sou. Suzhth8hke to 8ema kai telika den egine auto pou esu
8ewreis swsto. Auto shmainei oti 8a fwnazeis mexri na ginei? Auth einai
h idea sou peri dhmokratias? na kanoun oloi to diko sou, epeidh eisai o
pio fwnaklas edw mesa? Blepeis pollous na se uperaspizontai?

As hremhsoun ligo ta pneumata, se parakalw... Eilikrina, SE PARAKALW.
Eite san grammateas tou sullogou, eite san melos, eite san Giannis
Stoilis, einai san ontothta kata twn patentwn... To 8ema exei lhksei edw
kai kairo. Ektos an breis NEA LOGIKA EPIXEIRHMATA kai ta grafeis sto
e-mail xwris na patas ta plhktra san na patas pinezes, kai xwris h piesh
sou na xtupaei kokkino.

Euxaristw ek twn proterwn

Filika
- Giannia Stoilis