debian.org page

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Mon Sep 22 22:09:16 EEST 2003

yparxoun kai kapoioi alloi treloi pou symfonoun me auta pou eipa
peri tis selidas

alla mallon einai grouposkolo (oxi 4000 - 5000), marketes, erasitexnes kai oxi ideologoi

debian.org

me afieroseis....

epi tou prakteou

1) sto mail pou esteila eipa praktika poies einai oi allages pou proteina
kai pou kata diavoliki tixi einai idies me tin selida tou debian, alla den nomizo oti to diavase kai kaneis

2) sto ram exoun idi ena arthro peri sco+linux ama thelete steilte tous email
na valoun gia epatents

afou thelete na sas ta kano liana....

3) i mama etaireia ena "page closed" mporei aneta na to parei kai na pei
"oriste den tous plironete, ara opote goustaroun sas kovoun tis info" , (tora kseroume oloi oti auto den isxyei alla simasia exei ti menei sto myalo tou aplou anthropu)

4) i mama etaireia mporei na pei "diladi autoi pou sas anagazoun se redirect noiazontai gia tin eleutheria sas ?"

giorgos tsimaras