CD για infosystem

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Sep 11 13:18:43 EEST 2003

Yannis Exidaridis wrote:
> Μα καλά είστε σοβαροί ???
> Θα δείξουμε στον απλο χρήστη, που δεν ξέρει παρά λίγα πράγματα από
> Linux, το Debian ???
> Για να αποφασίσει ότι το Linux είναι ένα λειτουργικο για κάποιους
> τρελαμένους ?
> Μου κάνει εντύπωση οτι προτάθηκε και το Slackware (!!).
>
> Το καλυτερο θα ήταν να υπάρχουν όλες οι major διανομές δηλαδή
> Suse, Mandrake και Redhat και να επισημανθεί ότι όλες οι παραπάνω έχουν
> support, χρησιμοποιούνται σε επιχειρησιακά περιβάλλοντα και πολλές
> εταιρίες (π.χ. HP, Intel, κ.λπ.) διαθέτουν drivers για τις παραπαω
> [...]

Καταρχήν, να σε ενημερώσω ότι SuSe βάζω παντού, SuSe έχω και στο σπίτι
μου, SuSe αγοράζω από τον Παπασωτηρίου. Συμφωνώ με όσα λες. Το πρόβλημα
όμως είναι ότι δεν μπορούμε να το αντιγράψουμε επειδή δεν είναι εντελώς
δωρεάν, αλλά και επειδή είναι πολλά τα CD του. Ξέρω, υπάρχει και SuSe
live-cd, αλλά αν είναι να δώσουμε ένα live cd, γιατί να μην δώσουμε το
knoppix, που είναι σχεδιασμένο για boot-from-cd; Άσε που τα πάει
εξαιρετικά καλά και με τον εντοπισμό συσκευών.

Τα υπόλοιπα exteme λειτουργικά, π.χ. Slackware και Debian καλό είναι να
τα δώσουμε επειδή δεν έχουν όλοι δυνατές γραμμές internet για να το
κατεβάσουν μόνοι τους ή τους είναι κόπος να ζητήσουν από κάποιον να τους
το γράψει.

Γενικά, από ότι βλέπω, πάμε για knoppix κυρίως, και μερικά αντίγραφα από
όλα τα άλλα. Το SuSe εξαιρείται σε κάθε περίπτωση, επειδή δεν
αντιγράφεται...

Όπως είπα, θα έχω στην έκθεση τον υπολογιστή μου που θα έχει επάνω CDR
και θα μπορούμε να γράψουμε on-the-fly ότι θέλουμε... Και όσο περιμένει
ο επισκέπτης, τον πιάνουμε και στην πάρλα για το τι φοβερό και τρομερό
είναι το linux...

ΟΚ;

- Γιάννης Στοΐλης