CD για infosystem

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Thu Sep 11 13:14:12 EEST 2003

When the date was Thursday 11 September 2003 12:44, Yannis Exidaridis wrote:

> Μα καλά είστε σοβαροί ???
> Θα δείξουμε στον απλο χρήστη, που δεν ξέρει παρά λίγα πράγματα από
> Linux, το Debian ???

Δεν είναι ανάγκη να εξάπτεσαι, διάβασε καλύτερα το thread.
Η ιδέα είναι να δώσουμε Knoppix (το οποίο παρεμπιπτόντως είναι Debian, αλλά
παρόλα αυτά παίζει παντού και είναι αν μη τι άλλο είναι user-friendly) και
_ΕΠΙΠΛΕΟΝ_ να υπάρχουν δισκάκια από όλες τις υπόλοιπες major distros, just in
case.

> Μου κάνει εντύπωση οτι προτάθηκε και το Slackware (!!).

Αυτό το αντιπαρέρχομαι :-)

> Το καλυτερο θα ήταν να υπάρχουν όλες οι major διανομές δηλαδή
> Suse, Mandrake και Redhat και να επισημανθεί ότι όλες οι παραπάνω έχουν
> support, χρησιμοποιούνται σε επιχειρησιακά περιβάλλοντα και πολλές
> εταιρίες (π.χ. HP, Intel, κ.λπ.) διαθέτουν drivers για τις παραπαω
> διανομές.

Συμφωνώ, αλλά μου φαίνεται ότι ο κόσμος που θα μας επισκεφτεί θα είναι 20%-80%
εταιρικοί-απλοί χρήστες. Μπορεί να πέφτω και πολύ έξω, παρακαλώ διορθώστε με
αν κάνω λάθος.
Tον απλό λοιπόν χρήστη, τον βολεύει ιδιαίτερα να δοκιμάσει ένα linux με τον
ίδιο τρόπο που θα δοκίμαζε ένα πρόγραμμα στα Windows, κάνοντας δηλαδή ένα
απλό boot από CD, χωρίς να μπλέξει με καινούρια partitions κλπ.

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.