edra, praktika , esoteriki epikoinonia, xoroi sinantisewn, info toy syllogy gia ta meli

Θανάσης Χρυσός chrysos at csd.uoc.gr
Tue Aug 26 01:45:30 EEST 2003

>Δε χρειάζονται πολλά, αρκεί να γραφτεί: την τάδε ημερομηνία συνεδρίασε
>το ΔΣ / η ΓΣ, τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν αυτά, έγινε συζήτηση και
>ψηφοφορία που ψήφισαν τόσοι, και αποφασίστηκε αυτό κι αυτό.
>
>Απλώς η μόνη απορία που ήταν να ρωτήσουμε δικηγόρο ήταν μήπως γίνεται να
>μην τα γράφει ο γραμματέας χειρόγραφα αλλά να τα παίρνει με cut-&-paste,
>να τα τυπώνει, και να τα βάζει έτσι στο βιβλίο πρακτικών.

Τα πρακτικά μπορούν να πληκτρολογούνται, η σελίδα να εκτυπώνεται και να
επικολλάται στο βιβλίο πρακτικών.  Αυτό το γνωρίζω από την ΕΠΕ στην οποία
είμαι μέλος.  Δεν είμαι σίγουρος εάν για να είμαστε τυπικά εντάξει πρέπει
να μπαίνει καμιά σφραγίδα πάνω στην εκτυπωμένη σελίδα ή κάτι τέτοιο.

Θανάσης Χρυσός.