hellug public presentations

Kostas Tsakaloglou tsakf at hellug.gr
Sun Aug 17 21:45:21 EEST 2003

Kata thn gnomh moy, ine shmantiki h paroysia kai h epikoinonia sta kena ths
ekdhlosis (prin, meta, dialima) me ton kosmo. Kata thn gnomh moy, afto poy mas
aresi perissotero ine ta tsiboysia kai h paroysia toy syllogoy sthn infosystem.
Entaksi, kanoyme kai kammia ekdhlosi alla me ta xilia zoria..  Den nomizo oti to
problhma ine h metabash alla h proetimasia ton paroysiaseon klp. Par' ola afta
omos kako den kani na to dokimasoyme. Se paradexome poy kataferes ton Niko Dhmoy
na bali Linux. Bravo sou, an kai telika ebale ena distro poy toy estile kapios
allos.

K. Tsakaloglou