πακέτο από Helexpo

DJ Art djart at hellug.gr
Wed Aug 13 20:51:29 EEST 2003

On Tuesday 29 July 2003 21:33, Stoilis Giannis wrote:

> Ας πάρουμε για ένα υπολογιστή, και τα υπόλοιπα μηχανήματα να παίξουν
> με NAT... 	;-)

Σωστό. Εξάλλου το ΝΑΤ είναι ένα χαρακτηριστικό του Linux και έχουμε κάθε
δικαίωμα να το "επιδείξουμε" ως εκθέτες στους ... "πελάτες" μας ;)

> Όλα αυτά θα καταλήξουν Θεσσαλονίκη, έτσι δεν είναι; Προτείνω να τα
> στήλεις σε εμένα όλα, ή να τα δώσεις στον Ιατρού, μια που είναι sthn
> ίδια πόλη με σένα.

ΟΚ, θα τα βολέψουμε :)

> Θυμάμαι ότι κάπου άκουσα(ίσως να είναι μόνο φήμη) ότι η σφραγίδα του
> εκθέτη χρειάζεται, επειδή υπάρχει κάποια χρέωση για κάθε άτομο που
> μπαίνει με πρόσκληση στον ενοικιαστή του stand... Ξέρεις αν ισχύει
> κάτι τέτοιο; Αν όχι, να το ρωτήσουμε...

Δυστυχώς, δεν το γνωρίζω :/
Φανταζόμουν ότι είναι "κλασσικές" προσκλήσεις, αλλά τώρα που το λές, με
βάζεις σε σκέψεις.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering