πακέτο από Helexpo

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Tue Jul 29 21:33:28 EEST 2003

DJ Art wrote:
> Το μόνο εξτρά που μας ενδιαφέρει από τον εξοπλισμό είναι το Internet.
> Γράφουν ότι η σύνδεση γίνεται με ταχύτητα τουλάχιστον στα 2 Mbps μέσω
> του δικτύου της Helexpo και με static IP και η χρέωση είναι
> 75euro/υπολογιστή (Κι έχει deadline για να το παραγγείλουμε 10 μέρες
> πρίν την έναρξη της έκθεσης).

Ας πάρουμε για ένα υπολογιστή, και τα υπόλοιπα μηχανήματα να παίξουν με
NAT... 	;-)

> Αν δεν χρειαζόταν η σφραγίδα του εκθέτη, με ευχαρίστηση θα μπορούσα να
> αναλάβω να στείλω αυτά που πρέπει :/

Ποιος την έχει είπαμε τώρα;

> Οπότε, θα δώσω το πακέτο σε όποιον από το ΔΣ μου πείτε :) (οκ, δεν
> βιαζόμαστε πάντως, η έκθεση είναι τον Οκτώβρη) ή στην ανάγκη τα στέλνω
> και με το ταχυδρομείο.

Όλα αυτά θα καταλήξουν Θεσσαλονίκη, έτσι δεν είναι; Προτείνω να τα
στήλεις σε εμένα όλα, ή να τα δώσεις στον Ιατρού, μια που είναι sthn
ίδια πόλη με σένα.

> Με τις προσκλήσεις σκεφτείτε το (δηλαδή εκτός του να τις μοιράσουμε στα
> μέλη μας και στους χορηγούς μας). Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία ο
> σύλλογος να κάνει δημόσιες σχέσεις και ανοίγματα. Π.χ. αν στείλουμε
> προσκλήσεις σε δημοσιογράφους ή άτομα από το ΕΛΛΑΚ κλπ.

Πολύ καλή ιδέα. Ας κάνουμε μια λίστα με τα άτομα που θα πάρουν πρόσκληση...

Θυμάμαι ότι κάπου άκουσα(ίσως να είναι μόνο φήμη) ότι η σφραγίδα του
εκθέτη χρειάζεται, επειδή υπάρχει κάποια χρέωση για κάθε άτομο που
μπαίνει με πρόσκληση στον ενοικιαστή του stand... Ξέρεις αν ισχύει κάτι
τέτοιο; Αν όχι, να το ρωτήσουμε...

- Γιάννης