Ενημέρωση για Infosystem

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Tue Jul 8 06:56:12 EEST 2003

On Tuesday 08 July 2003 06:49, Giannis Stoilis wrote:

> Πόσα;

Την τάξη μεγέθους μπορούν να μας την δώσουν τα παιδιά που ήταν στις
προηγούμενες εκθέσεις.

> Tough...

I know...

> εεεεε; Χμμμμ... Ναι, το άτομο που κάθετε εκεί μέσα, μπορεί να το κάνει
> αυτό όλη μέρα, αλλά ας έχουμε έτοιμα CD κιόλας...

Βεβαίως, απλά το ανέφερα για να τονίσω ότι δεν είναι ανάγκη να γράψουμε τα
άπειρα CD και στο τέλος να μας μείνουν στο χέρι.

> Σε πιστεύω, δεν το έχω δοκιμάσει. Με τα ελληνικά πως τα πάει;

Debian είναι :-)

> Μπορώ εγώ...

Άντε, ας δραστηριοποιηθεί και κανείς άλλος...

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.