Fwd: JavaHellug.org - Java Hellenic User Group -Ερωτησεις

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Tue Jul 8 06:29:12 EEST 2003

On Monday 07 July 2003 10:57, Apostolopoulos Paris wrote:

> Αγαπητε Μιχαλη Ιατρου..σε προηγουμενη απαντηση σου αναφερεις "πως δεν
> πιστευειςο εχθρός του εχθρού μου" κτλ που συμφωνω παρολα αυτα βλεπω οτι
> υποστηριζεις με σθενος μια εσφαλμενη αποψη για την σχεση της java με το
> Open Source κινημα και Linux!

Sorry, παρεξήγησες, μάλλον δεν το έθεσα σωστά: δεν υποστηρίζω με σθένος καμία
άποψη σχετικά με τη σχέση της Java με το Open Source. Απεναντίας, θέτω ένα
ερώτημα σχετικά με την ύπαρξη και την φύση αυτής της σχέσης.
Το ερώτημα είναι σαφώς διατυπωμένο στο κείμενο που έκανες quote:

Για να το πω με άλλα λόγια: τι μπορούμε να κάνουμε για να προωθήσουμε τα κοινά
μας συμφέροντα; (τα οποία είναι ποία;)

--
 Michael Iatrou
 Electrical and Computer Engineering Dept.