Fwd: JavaHellug.org - Java Hellenic User Group -Ερωτησεις

Apostolopoulos Paris papo at freemail.gr
Mon Jul 7 22:56:09 EEST 2003

Γεια χαρα, καταρχηην ευχαριστω στον κυριο Dj Art που εδωσε το mail στην
λιστα.
Θα ηθελα να διευκρινησω μερικα πραγματα!

Οχι δεν εμφανιστηκε ξαφνικα το mail και αμεσως ζηταγαμε να μας πειτε (πουν)
καποιοι πως θα κανουμε καποια συμφωνια με την Sun Hellas. To συγκεκριμενο
θεμα εγινε γνωστο σε εμας μονο απο καποιο mail μελους σας..που απλα μας
ανεφερε την ιστορια!

Επισης δεν θα θελαμε με τιποτα να υπαρξη καποια παρεξηγηση με το domian name
javaHellug.org κατα τυχη μοιαζει με το Hellug παρολα αυτα ειναι απλα
συμπτωση...αν πιστευει καποιο μελος σας οτι ισως θιγουμε το site η
παραπλανουμε..τοτε ζητω συγνωμη δεν ειναι αυτη η προθεση μας..καποια στιμγη
θα το αλλαξουμε και αυτο!

Θεωρησαμε οτι επειδη υπαρχει μια ομαδα site και κοινοτητες με το ιδιο
ονομα..ισως στο μελλον να μπορουσαμε να ειμαστε μερος την οικογενειας!

Η κοινοτητα μας..αυτο που πρεσβευει ειναι η προωθηση της Java οχι δεν τα
περνουμε απο κανενα..ειμαστε μια ομαδα απο φοιτητες..και επαγγελματιες που
προσπαθουν να προωθησουν το συγκεκριμενο εργαλειο. μερος της προσπαθεια μας
ειναι και η ερασιτεχνικη συγγραφικη δουλεια..με tutorial και κειμενα γυρω
απο την γλωσσα! τo site το συντηρουμε μονοι μας..

Αγαπητε Μιχαλη Ιατρου..σε προηγουμενη απαντηση σου αναφερεις "πως δεν
πιστευειςο εχθρός του εχθρού μου" κτλ που συμφωνω παρολα αυτα βλεπω οτι
υποστηριζεις με σθενος μια εσφαλμενη αποψη για την σχεση της java με το Open
Source κινημα και Linux! Εμεις απο την μερια πιστευουμε οτι υπαρχει
πραγματικη σχεση...μια βολτα απο το www.apache.org  θα σου θυμισει αυτες τις
σχεσεις! Νομιζω οτι μια τετοια αντιπαραθεση δεν θα βγαλει πουθενα, ολοι
γνωριζουμε οτι το Linux και η Java ειναι πλατοφορμες που αλληλοεξαρτιουντε
σε enterprise επιπεδο! Μηπως να αναφερουμε το μεγαλο ποσοστο των Enterprise
Level (j2ee) εφαρμογων φιλοξενειται σε linux μηχανες..(ακομα και το μεριδιο
του Solaris πεφτει γιατι το linux κοστιζει πιο λιγο..και ειναι πιο
ευελικτο)οποτε ας μην αγνοουμε τετοιους δεσμους! Σε μια microsoft-
κρατουμενη ελλαδα (οσοι εργαζεστε στον ελληνικο χωρο.νομιζω ειστε γνωστες
του φαινομενου) νομιζω οτι δεν υπαρχει λογος να επιχειρηματολογουμε για τον
η Java ειναι Λιγο η πολυ Οpen Source η αν το linux ειναι μονο ο χωρος της
ANSI C κτλ κτλ!Προς θεου..

Εμεις απο την μερια μας σας ευχαριστουμε που μας δωσατε την ευκαιρια να
προβληθουμε μεσα απο αυτο το mailing list και σας ευχαριστουμε για το
link..το οποιο και εμεις ανταποδιδουμε απο τον δικο μας χωρο!

Να στε καλα!
Α.Π

"Michael Iatrou" <M_Iatrou at freemail.gr> wrote in message
news:mailman.1057587815.19266.hellug at lists.hellug.gr...

> Προτιμώ να μην σκέφτομαι τον HELLUG σαν μουσουλμανική οργάνωση έτοιμη για
Ιερό