Υποψηφιότητα για ΔΣ

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Sun Jul 6 01:01:12 EEST 2003

Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> Μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα για το ΔΣ του
> συλλόγου.
>
> Επίσης θα πρότεινα όσοι πιθανόν να ενδιαφέρονται να δηλώσουν τις
> υποψηφιότητές τους πριν λήξει η προθεσμία (αύριο) για να μην μπαίνει η
> εφορευτική επιτροπή στην έκτακτη διαδικασία που εφαρμόζεται όταν δεν
> υπάρχουν αρκετές υποψηφιότητες - δεν τα λυπάστε τα παιδιά; Αφού έτσι κι
> αλλιώς θέλουμε να βγει ΔΣ και να συνεχιστεί η ομαλή λειτουργία του
> συλλόγου, σωστά;

Πήγα στα αρχεία της λίστας, και βρήκα ότι οι υποψήφιοι που δήλωσαν
δημόσιο ενδιαφέρον είναι:

Διοικιτικό Συμβούλιο:
Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Topoglidis Con/nos ktop at hellug.gr

Εφορευτική Επιτροπή:
Σολδάτος Θεόδωρος
Κυρίτσης Θανάσης
Μπόλης Σπύρος

Κανονικά δεν σκόπευα να βάλω υποψηφιότητα για ΔΣ, ίσως το πολύ για
εφορευτική επιτροπη, αλλά έχασα την προθεσμία.
Το πρόβλημα που παρατήρησα είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι, και
είναι κρίμα.
Παρόλο που βρίσκομαι αρκετά χρόνια στον χώρο και παρακολουθώ τον σύλλογο
από την δημιουργία του, δεν έτυχε, λόγο προσωπικών προβλημάτων και
υποχρεώσεων, ούτε καν μέλος να είμαι. Μέχρι τώρα.

Οπότε, δηλώνω και εγώ επίσημα υποφηφιότητα για ΔΣ, παρόλο που ζω στην
Θεσσαλονίκη.

<μπηχτή>
ΑΝ βέβαια αξιωθεί ο υπεύθυνος του lugistics και μου στείλει τον κωδικό
</μπηχτή>

Ναι, ναι, ξέρω, εξεταστική... Ελπίζω όμως να μην μας πιάσει χειμώνας...

Αν όχι τίποτα άλλο, να υπάρχει τουλάχιστον ποικιλία στους υποψήφιους...

Φιλικά
- Γιάννης Στοΐλης