Linux Events

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Jul 3 12:43:13 EEST 2003

Sidirourgos Lefteris wrote:
> Eisai ektos 8ematos!!!!
>
> Den ysxhristika oti einai kako na bgazoyn lefta oi epixhrhnaties, oute
> eipa oti den prepei na metexoyme se tetoies ekdhlwseis. Den 8a ta
> 3anagrapsw ayta poy eipa, an esy den katalabes den ftaiw egw kai epipleon
> den moy aresei to yfaki soy sto telos toy mail soy.
 > Epilegw na mhn soy apanthsw epi ths ousias dioti DEN katalabes thn
 > ousia.

Katarxin, ksudi. Oti prepei gia tis tsatiles.
Kata deyteron, sugnwmmh gia to ufaki mou, den h8ela na parekshgh8oume.
Htan entono men, alla den aposkopouse sto na tsatisteis.
diabase kai esu prosektika to e-mail mou, kai 8a deis poia einai h
apopsh mou. Den pisteuw oti exasa thn ousia. Apla, pisteuw oti sthn
parousa fash, prepei na afhsoume tis etaireies na mas ekmetaleutoun, gia
na mporesoume na tis kanoume na asxolh8oun me to linux. To pio duskolo
einai to prwto bhma.
Meta, mporoume na poulame kai ligo mourh kai na ginomaste epilektikoi.
Gia thn wra pantws, einai duskolo. An 8eloume bebaia na mas proseksoun...
Nai, oloi mas kseroume oti kerdismenoi 8a bgoun apo to na asxolh8oun me
linux, alla parolauta, mas sumperiferontai san na mas kanoun xarh. To
exw zhsei. An 8eloume omws megaluterh dieisdush, pou en telh 8a einai
kalo gia olous mas, prepei na anextoume polla pragmata.
Auth einai h PROSWPIKH moy apopsh gia to 8ema, pou thn apekthsa
ergazomenos ston xwro ths plhroforikhs.
An den sumfwneis, den 8a xalasoume tis kardies mas...

Auta...
Filika (kai oxi agriemena)
- Giannis Stoilis
giannis at stoilis.gr