Linux Events

DJ Art djart at linux.gr
Sun Jun 29 12:41:47 EEST 2003

On Saturday 28 June 2003 19:56, Sidirourgos Lefteris wrote:

> Apla lew, kala ola ayta, alla na mhn ginomaste to "guest star" ka8e
> epixeirhmatia poy kanei mia ekdhlwsh kai bazei mesa to onoma linux.
> Allos einai o rolos mas.

Ερμ, δεν μπορώ να πώ ότι συμφωνώ. Απλώς, δεν μου άρεσει ο όρος "guest
star" :)

Δεν είναι κακό ο σύλλογος να μπορεί να χώνει τη μύτη του μέσα σε όλα τα
δρώμενα και να προσπαθεί έτσι με αυτόν τον τρόπο:
α) και γνωριμίες να κάνει (άλλωστε έχουμε ανάγκη από χορηγούς, don't
forget)
β) να προωθεί μόνος του τα συμφέροντά του, τους στόχους του κλπ. Σκέψου
τον Stallman. Τον καλούν παντού. Όλες αυτές οι εταιρείες (με αρκετές από
τις οποίες δεν είμαι σίγουρος ότι θα έχει και τις καλύτερες σχέσεις).
Όπου κι αν βρεθεί όμως, αυτός λέει τα δικά του και προωθεί τις δικές
του απόψεις. Μαγκιά του δεν είναι ?? Κάνει πουθενά τον "guest star" ??

Καλώς ή κακώς, πρέπει να κάνουμε γνωριμίες, δημόσιες σχέσεις και να
αποκτήσουμε "φίλους" σε όλα τα στρατόπεδα. Για να μπορούν να μας
υπολογίζουν. Πώς αλλιώς θα προωθήσουμε αυτά που θέλουμε να πούμε ?? Με
το να μείνουμε κλεισμένοι στη σπηλιά μας, δεν γίνεται, το έχουμε
διαπιστώσει επί χρόνια αυτό.

Και ναι, η v at RδEν, η ΑΒΓ, η ΧΥΖΩ και η ΚΛΜΝ εταιρείες θα κάνουν μπουφέ
με φόντο το ομορφότατο desktop του Mandrake. Υπάρχει θεϊκότερο πράγμα ?
Φαντάζομαι να έχουνε και καμιά γκομενίτσα δίπλα στα μηχανήματα ;)
(φτου, και κρίμα που εκείνη την περίοδο δεν θα είμαι Αθήνα). Μαζευτείτε
ρε οι Hellugίτες, φορέστε τα μπλουζάκια με τους πιγκουίνους και κάντε
επιδρομή!! ;>
Μόνο στον μπουφέ της Sun θα ορμάμε ? :>

(χμμ, τώρα που το σκέφτομαι, ίσως να προλαβαίνω για τις 12 Ιουλίου :))
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering