Kapoies skepseis gia xrimatodotisi tou syllogou (was: Infosystem & Lefta)

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Sun Jun 29 19:32:11 EEST 2003

DJ Art wrote:
> Κι εγώ θα ήθελα ο σύλλογος να ξαναρχίσει να μοιράζει διανομές, αλλά να
> το να μην μπλεκόμαστε με τους distributors επίσης δεν θα ήταν άσχημη
> ιδέα. Δεν ξέρω, ίσως η ιδέα του Knoppix-DVD να είναι καλή. Τί λένε κι
> οι υπόλοιποι ?

Δεν ξέρω πόσοι έχουν από εσάς DVDWriter. Εγώ πάντως έχω ένα Plextor4x
που του έχω βγάλει τα μάτια αντιγράφωντας ταινίας. Έχω και άκρη για
φθηνά media, αν τα παίρνω μαζικά. Αν ολοκληρωθεί το Knoppix, μπορώ να
αναλάβω την αντιγραφή του DVD.

Η αλήθεια είναι ότι και εγώ σκέφτομαι καιρό να αρχίσω να μοιράζω
διανομές. Ας αρχίσω να κάνω κάτι, προφανώς...
Εχω ήδη το τελευταίο slackware και debian. Το mandrake χρειάζεται;
Κάποιος είπε ότι το βάζει το ram. Πρέπει να κατεβάσω και το redhat... Άλλο;

Θα προτιμούσα πάνω να μπουν φόρμες για αιτήσεις στις σελίδες linux.gr
και hellug.gr, όσο και αν ΔΕΝ θέλεις να μπλεχτείς... ;-). Συμφωνείς για
να έχω τιμή:
κόστος media + ταχυδρομικά έξοδα + 1 ευρώ προς το ταμείο του συλλόγου;

- Γιάννης