Kapoies skepseis gia xrimatodotisi tou syllogou (was: Infosystem & Lefta)

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Sun Jun 29 16:09:10 EEST 2003

On Sun, 29 Jun 2003, DJ Art wrote:

> ...να μην μπλεκόμαστε με τους distributors επίσης δεν θα ήταν άσχημη
> ιδέα. Δεν ξέρω, ίσως η ιδέα του Knoppix-DVD να είναι καλή. Τί λένε κι
> οι υπόλοιποι ?

Συμφωνώ με το μοίρασμα, αλλά πιστεύω πως στη συγκεκριμένη
περίπτωση, το μοίρασμα CDs δηλαδή σε μη-μυημένους ή τέλος πάντων
έχω-windows-αλλά-δεν-θα-έλεγα-όχι-σε-κάτι-καλύτερο-ή-πιο-μουράτο-λειτουργικό
ανθρώπους, η προσφορά ενός όσο το δυνατόν περισσότερο user-friendly και
συμπαγούς distrubition με wizards, πρόσφατες εκδόσεις προγραμμάτων και
καλή υποστήριξη hardware (αν όχι την καλύτερη σε σύγκριση με τα άλλα) θα
ήταν πιο σωστή επιλογή.

Προτείνω να μην πολυκολλάμε στα θέματα των distribution και σ'όποιον
αρέσει άρεσε (πχ Knoppix/Mandrake αντί Debian). Προσωπικά προτιμώ 1000
χρήστες που να πούνε "κοίτα πόσο όμορφο είναι.. Γουάου, βρήκε και τον USB
νυχοκόπτη μου" παρά 10-50 _ήδη_μυημένους_ που θα πουν "γιατί διαλέξατε
αυτό και όχι αυτό?"

Δημήτρης

-
Department of Computer Engineering and Informatics
University of Patras, Greece (ceid.upatras.gr)
ICQ: 9295964, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)
-