[Open-source] Re: Wrong name of a country

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Thu Mar 13 03:32:01 EET 2003

On Thu, 13 Mar 2003 00:10:20 +0200
"Theodore J. Soldatos" <theodore at eexi.gr> wrote:

> ayta. Alloste panta mou fainotan antifatiko oi Linuxades san omada na
> pairnoun thesh se themata pou exoun na kanoun me synora kai xores, th
> stigmh pou to eleythero logismiko einai akrivos apotelesma ths
> katarghshs ton synoron me thn vohtheia toy Internet. Gia skefteite
> mono oti, mesa apo to free software,

Den einai yper ths katarghshs twn synorwn; Ti einai ayta poy les;
Anti9etws 9a elega malista. Prospa9ei na diathrhsei tis idiomorfies toy
ka9enos kai oxi na ta kanei ola mia salata. Akribws AYTO symbainei
exontas kai KDE kai Gnome kai XFCE kai o,tidhpote allo. Epipleon to site
www.kernel.org den einai kapoio tyxaio site... einai isws to pleon
polyxrhsimopoioymeno site kai ekeino poy sigoura kapoia stigmh enas
linuxas 9a perasei na to dei.

Ti 9a legane oi typoi sto kernel org, an (mporoysame na) bazame
anakoinwsh sto CNN oti to Linoox einai ena wraio leitoyrgiko. Den 9a
epeftan panw mas na mas fane;

Kala kai agia ola ayta, alla akoma kai o baremenos o Stallman *exei* thn
amerikanikh shmaia fatsa karta sto site toy. Akoma ki an dinei sto
patriwtismo allh shmasia.

Kai kati teleytaio: eimaste syllogos ELLHNWN filwn kai xrhstwn LINUX.
Opote gia *mena* to 9ema ws ellhna me aggizei kai to briskw entelws
synafes me to Linux mia poy anaferomai sto kernel.org . Merikes apo tos
prwtoboylies toy syllogoy einai poly perissotero makrytera apo oti ayto.
Kai poios allos pera apo emas mporei na to kanei; 'H na endiafer9ei;
Nomiza pws sthrizomastan ston e9elontismo.

Telos pantwn, epeidh hdh arxizei kai pernaei xronos, egw symfwnw kai
epay3anw thn idea toy mpoli me thn allagh na steiloyme prwta ena hpio
mail. Malista proteinw mia poy kanonikh pshfoforia 9a parei xrono na
ginei na apofasisei amesa to DS gia ayto to 9ema.

Ayta