[Open-source] Re: Wrong name of a country

Nick Apostolakis nickapos at noc.uoa.gr
Wed Mar 12 23:35:02 EET 2003

On Wed, Mar 12, 2003 at 11:20:22PM +0200, Spiros Bolis wrote:

> De diabazeis swsta ola ta mail...  kai biazesai.....

kai ta email diavazw swsta kai de viazomai.
as analysw perisotero ti eipa mia kai isws den einai toso profanes.
> toy to eipe o Panagiwths kai aytos apanthse
> "de xrhsimopoioyme epishma onomata"
> Ara den pianei logikh kai epixeirhmata sto sygkekrimmeno typo..

ean o sygekrimenos typos einai ypoxrewmenos na akolouthisei mia sygekrimeni
politiki tote ean alaksei auti i politiki (yper ymwn) tha anagastei kai autos
na synergastei.
ean to site den akolouthei kapoia politiki tote de mporoume na kanoume kai polla.

> Kai epeidh eimaste linuxades de shmainei pws tha prepei na katapinoyme
> apo ton kathe mh_grapsw_tipota_bary tetoioy eidoys
> pali_mh_grapsw_tipota.
>
> Oso gia tis epistoles poy stelname kai ta site poy sigontaroyme, ekei
> den kanoyme ekswterikh politikh? Epomenws den yparxei kamia dikaiologia
> gia na mhn asxolithoyme ektos an de theloyme...
>
> Epomenws, an den yparxei kapoia sobarh (kai tekmhriwmenh) diaforetikh
> apopsh, exei nohma na synexisoyme me to mail stoys kernelikoys..

otan pas na akoumpiseis ena thema pou einai diethnws astathes akoma
opws to onoma mia xwras den exeis stathera epixeirimata wste na stirikseis
tin apopsi sou.
efoson den exei katoxyrwthei akoma me kapoia synthiki tote de mporeis na
epivaleis tin apopsi sou kapou.
kai to fyrom apo oso kserw den einai diethnws katoxyrwmeno (profanws oute kai to macedonia).

apla o allos ston opoio milas tha se aporipsei.
afiste pou diethnws gia ta skopia xrisimopoieitai o oros macedonia estw kai atypa.

twra an thes na steileis mail stin kml steile. to zitima einai poio tha einai to
pithano apotelesma. egw pote den eipa na min steiloume mail.eipa apla an yparxei
sxetiko policy na apefthinthoume prwta se autous wste na anagastoun oi ypoloipoi
na symorfwthoun

                   Nick Apostolakis
  e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr nickapos at noc.uoa.gr
  Web Site: http://agriroot.aua.gr/~nickapos