[Open-source] Re: Wrong name of a country

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Wed Mar 12 23:19:02 EET 2003

On Wed, 12 Mar 2003, Nick Apostolakis wrote:

> i lysi nomizw einai oti ean to site akolouthei kapoio sygekrimeno
> policy stin onomatologia tote tha prepei na apefthinthoume ekei kai na tous
> deiksoume to lathos.

De diabazeis swsta ola ta mail...  kai biazesai.....

toy to eipe o Panagiwths kai aytos apanthse
"de xrhsimopoioyme epishma onomata"
Ara den pianei logikh kai epixeirhmata sto sygkekrimmeno typo..

Kai epeidh eimaste linuxades de shmainei pws tha prepei na katapinoyme
apo ton kathe mh_grapsw_tipota_bary tetoioy eidoys
pali_mh_grapsw_tipota.

Oso gia tis epistoles poy stelname kai ta site poy sigontaroyme, ekei
den kanoyme ekswterikh politikh? Epomenws den yparxei kamia dikaiologia
gia na mhn asxolithoyme ektos an de theloyme...

Epomenws, an den yparxei kapoia sobarh (kai tekmhriwmenh) diaforetikh
apopsh, exei nohma na synexisoyme me to mail stoys kernelikoys..