Εκδηλώσεις του Hellug (was Re: Erwtisi: H eykoloteri dianomi se 1 CD)

DJ Art djart at linux.gr
Fri Feb 14 12:40:01 EET 2003

On Friday 14 February 2003 11:57, Mavrelos Antonios wrote:

> Προς το ΔΣ. Μπορούμε να οργανώσουμε κάτι τέτοιο σε μεγαλύτερη
> κλίμακα; Ξέρω θα πει κάποιος "Γιατί δεν το οργανώνει αυτός και
> περιμένει από τους άλλους;" Απάντηση: Δεν έχω τις γνωριμίες που θα
> ήθελα. Προσφέρω όμως τον χρόνο μου (και τον εξοπλισμό αν χρειαστεί)
> στην υλοποίηση της ιδέας αν κάποιος έχει τα μέσα για να ξεκινήσει
> κάτι.

Ναι, θα ήτανε πολύ καλή ιδέα αν βρίσκαμε αρκετό αριθμό ατόμων για να
πραγματοποιήσουμε κάτι τέτοιο. Υπάρχουν όμως 2-3 πράγματα που πρέπει να
ξεκαθαρίσουν λίγο:

1) Καταρχάς πρέπει πρώτα να τελειώσουν οι εξεταστικές μας γιατί μέχρι
τότε δεν υπάρχει ο απαραίτητος ελεύθερος χρόνος και ο αριθμός
ενδιαφερομένων θα είναι αρκετά μειωμένος.

2) από ότι θα έχεις ήδη καταλάβει, όπου υπάρχει εργαστήρι Πληροφορικής
σε σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όλοι οι Υπολογιστές είναι dual
boot με w2k και suse 7.1. Άρα δεν παίζει ακριβώς η έννοια της
εγκατάστασης Linux σε σχολεία από μας (αφού υπάρχουν ήδη πλην ελαχίστων
εξαιρέσεων), παρά μόνο ίσως το θέμα της αναβάθμισης. Σίγουρα όμως
μιλάμε για κάτι σαν ομιλία, παρουσίαση , ρύθμιση του Linux και τα
λοιπά.

3) Τα εργαστήρια Πληροφορικής μαζί με τον εξοπλισμό συνοδεύονται από 2
εγχειρίδια εκμάθησης του Unix γραμμένα στα Ελληνικά. Δηλαδή όλα αυτά τα
"αρχεία, filesystem, βασικές εντολές, και λοιπά στοιχειώδη του Unix",
υπάρχουν ήδη διαθέσιμα

4) αναφέρω το 3) γιατί είναι κρίμα να γίνονται διπλοδουλειές. Δηλαδή εγώ
θα πρότεινα πρίν από μία τέτοια κίνηση να γίνει μια έρευνα για τις
ανάγκες της πλειοψηφίας των εργαστηρίων πληροφορικής των σχολείων.

5) Ο Hellug ήδη ετοιμάζει μια παρόμοια εκδήλωση σε ένα ΤΕΕ στον Πειραιά
(για ομιλίες) για αρχές Μαρτίου και υπάρχει ζήτηση για ομιλητές. Επειδή
βλέπω πως αρκετά άτομα ενδιαφέρονται, θα παρακαλούσα να κοιτάξετε αυτά
εδώ: http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2003/013212.html
http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2003/013228.html
http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2003/013219.html

Αν είναι δυνατόν, όσοι ενδιαφέρονται παρακαλούνται να συμμετάσχουν στη
hellug mailing list ή έστω ας στείλουν απλά ένα mail στο
board at hellug.gr

6) Βλέπω πως υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση εθελοντών (?) στην
linux-greek-users. Για μελλοντικές ενέργειες του συλλόγου αυτό θα
ληφθεί υπόψιν.

7) Τέλος, για να γίνει κάτι τέτοιο σε μεγάλη κλίμακα απαιτείται ΑΡΙΘΜΟΣ
ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ! το παρόν θέμα συζήτησης στο σύλλογο είναι πως υπάρχει
γενικότερη έλλειψη ενδιαφέροντος. Αν λοιπόν υπάρχουν απόψεις επί του
θέματος (ακόμα και απόψεις περί λάθους επικοινωνιακής πολιτικής από
πλευράς ΔΣ του συλλόγου) θα παρακαλούσα να ξεκινήσει ένα thread για να
δούμε πώς θα λύσουμε αυτό το πρόβλημα μια και καλή.

εκ μέρους του ΔΣ
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?