Για να μη φλυαρούμε ... Τι να κάνουμε;

Alexander Boukouris lists at boukouris.gr
Fri Feb 14 00:28:22 EET 2003

Καλημέρα,

Κρατάω την τελευταία φράση του Μιχάλη που έλεγε:

>Για να καταλήγουμε κάπου, περιέγραψε με απλά λόγια το τι πιστεύεις ότι
>πρέπει να διορθωθεί, γιατί αλλιώς αυτή η
>ιστορία δεν θα τελειώσει ποτέ.

Και επειδή συμφωνώ απόλυτα θα έλεγα να βάλουμε τα πράγματα κάτω και να
δούμε τι πρέπει να κάνουμε (αν θέλουμε πάντα).

Κατ' αρχάς θα πρέπει να εντοπιστούν τα προβλήματα - λάθη - παραλήψεις
κλπ. Στη συνέχεια θα πρέπει να γίνουν προτάσεις κινήσεων βελτίωσης Μετά
να ακολουθηθούν Και να υπάρξει ταυτόχρονος και συνεχόμενος επανέλεγχος
διαδικασιών και αποτελεσμάτων.

Για να γίνουν αυτά, όσα μέλη συμμετέχουν, τόσο καλύτερο. Εδώ όμως θα πω
πάλι αυτό που διαφώνησε μαζί μου ο Μιχάλης αν δεν κάνω λάθος... "Ακόμη
και όσοι ήταν ή είναι στο ΔΣ δεν διαβάζουν τη λίστα" είχα πει. Με ένα
τέτοιο θέμα που σαφώς τους αφορά... Θα περίμενε κανείς να είχαν
απαντήσει τουλάχιστον όλοι. Έτσι λέει η λογική μου.. Αντ' αυτού
ασχολήθηκαν μόνο 5 άτομα!. Οι υπόλοιποι ή δεν διαβάζουν τη λίστα (αυτό
που είπα) ή δεν θεώρησαν το θέμα σημαντικό και δεν απάντησαν γεγονός που
είναι ακόμη χειρότερο.

Λυπάμαι, αλλά αυτό ναι, είναι κατηγορία για όσους ήταν ή είναι στο ΔΣ.
Δεν μπορεί να είσαι ΔΣ κάπου και να μη διαβάζεις το μοναδικό μέσο
επικοινωνίας μελών και ΔΣ, ή ακόμη χειρότερα να λένε ότι ο σύλλογος έχει
προβλήματα (και όσα ειπώθηκαν) και να αδιαφορείς ακόμη και να πάρεις
θέση.

Θα πρέπει λοιπόν, να χαρακτηρίσουμε ότι είναι λάθος. Επειδή βασικό
πρόβλημα είναι ότι τα μέλη δεν υπάρχουν στη λίστα, θα πρέπει αφού
συγκεντρώσουμε τα βασικά προβλήματα να γίνει ενημέρωση με προσωπικά μαιλ
στα μέλη που θα τα καλεί για:
1) Να μπουν στη λίστα για να συζητήσουμε το μέλλον του συλλόγου
2) Να απαντήσουν σε ερώτημα του τι πιστεύουν ότι δεν γίνεται σωστά
3) Να απαντήσουν σε ερώτημα του τι θα θέλανε να γίνει
4) Να δηλώσουν "εθελοντισμό"

Στη συνέχεια θα πρέπει να γίνει πρόταση από όλους για το τι θα πρέπει να
διορθωθεί και τι "κανόνες" θα πρέπει να θεσπιστούν. Π.Χ. Το ΔΣ θα πρέπει
να τηρεί τα τάδε αρχεία. Κλπ.

Στη συνέχεια θα πρέπει να γίνει μία μεγάλη συγκέντρωση για να συζητηθούν
όλα αυτά επιτόπου. Από εκεί και πέρα θα πάρουν όλα το δρόμο τους, αφού
θα αναληφθούν αρμοδιότητες και υποχρεώσεις.

Τώρα, για να μη λέτε ότι εγώ βγάζω την ουρά μου απ'έξω... Ξεκινάω με τα
προβλήματα που έχω διαπιστώσει:

1) Ο σύλλογος δεν έχει ταυτότητα. Είναι για πλάκα ή σοβαρός; (= κάνουμε
τη πλάκα μας, ή παίρνουμε θέσεις στη κοινωνία; - σοβαρός ή χαβαλές;)
2) Τα μέλη δεν έχουν καμία επικοινωνία με τα υπόλοιπα και το ΔΣ. Θα
πρέπει να κανονίζονται κάποιες συγκεντρώσεις.
3) Τα μέλη θα πρέπει να έχουν πλήρες βιογραφικό που θα βλέπει μόνο το
ΔΣ. Μαζί με το τι είναι διατεθειμένα να κάνουν, ώστε να μπορεί να
αξιοποιηθεί για το καλό του συλλόγου.
4) Να οριστούν συγκεκριμένες διαδικασίες για: τα νέα μέλη (π.χ. θα
πρέπει να συμπληρώσουν το τάδε πλήρες βιογραφικό), για το τι τηρεί το
ΔΣ, πως θα ενημερώνονται τα μέλη, κάθε πότε θα γίνεται τι, κλπ κλπ
5) Να φτιαχτεί ένας secure χώρος στο members.hellug.gr όπου θα είναι
διαθέσιμος μόνο στα μέλη και θα μπορεί ο καθένας να έχει πρόσβαση σε:
αρχεία ταμείου, εξόδων, πόρων, αποφάσεων, ενεργειών, πρακτικά ΔΣ, κλπ
κλπ. Αυτή τη στιγμή ένα μέλος δεν ξέρει τι γίνονται τα χρήματα που
εισπράττει ο σύλλογος, ούτε τίποτα.
6) Να οριστούν βασικά πράγματα που δεν υπάρχουν, όπως πολύ σωστά είπε ο
Κώστας... Έδρα, πρακτικά κλπ... Σύλλογος δεν είναι μόνο η λίστα.
7) Να δημιουργηθούν βασικές ενέργειες, ομάδες και υπεύθυνοι. Δηλαδή
υπεύθυνος ομιλιών, marketing, δελτίων τύπου, νέων μελών, επικοινωνίας,
κλπ κλπ. Αντίστοιχα ομάδες εργασίας κλπ.
8) Να θέσουμε ετήσιο στόχο, και διαδικασία επίτευξης στόχου.

Αυτά σκέφτομαι εγώ αυτή τη στιγμή ως τα βασικότερα. Κατ' αρχάς
συμφωνείτε ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ, ή είστε επαναπαυμένοι με την
υπάρχουσα κατάσταση;

Επιτέλους, μόνο εγώ και ο Κώστας καταλαβαίνουμε ότι ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΑ
ΕΔΩ !!??

Φιλικά,
Αλέξανδρος