Περί του Συλλόγου... Από ένα νέο μέλος :)

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Wed Feb 12 23:44:01 EET 2003

When the date was Wednesday 12 February 2003 22:57, Alexander Boukouris wrote:

> Η ιδιότητα δεν χάνεται από τη συμμετοχή. Είσαι επαγγελματίας του χώρου ή
> είσαι χομπίστας. Δεν γίνεται επαγγελματίας τεχνικός και χομπίστας
> τεχνικός.

Λυπάμαι, διαφωνώ.
Αν είσαι οδοντίατρος τότε και μόνο τότε έχεις δικαίωμα να γίνεις μέλος του
οδοντιατρικού συλλόγου. Δηλαδή ΟΛΑ τα μέλη έχουν την ίδια ιδιότητα
υποχρεωτικά.
Με τον hellug, που είναι ένας σύλλογος για ΧΟΜΠΙΣΤΕΣ δεν ισχύει κάτι τέτοιο,
αφού δεν υπάρχει κάποια κοινή, νομικά αναγνωρισμένη, ιδιότητα των μελών του.
Ως εκ τούτου ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να είναι σύλλογος επαγγελματιών, δεν μπορεί να είναι
ένας σύλλογος που αντιπροσωπεύει αποκλειστικά και μόνο επαγγελματίες.

> Να αισθάνεσαι τυχερός αν ακούσουν την άποψη ενός
> επαγγελματία/επιστήμονα. Του χομπίστα δεν θα του δώσουν καν σημασία. Δεν
> λέω ότι είναι σωστό, αλλά ούτε λάθος. Για φαντάσου ο κάθε χομπίστας να
> έχει άποψη και να επηρεάζει τους ευρωβουλευτές... (ούτε καν τους
> βουλευτές!!).

Ας είμαστε ρεαλιστές, δεν νομίζω ότι υπάρχει ούτε ένας που να πιστεύει ότι οι
επιστολές θα φέρουν τις φοβερές αλλαγές. Απλά ευελπιστώ να πέσουν στην
αντίληψη κανενός ευσυνείδητου, μήπως και γίνει τίποτα...

> Τώρα πρέπει να σε πω ρομαντικό.
> Εδώ τις περισσότερες φορές έχουν πορίσματα επιστημόνων και ιατρών και
> κάνουν του κεφαλιού τους περιμένεις να σε ακούσουν ως "χομπίστα";

Κόλλησες με τους χομπίστες. Ξαναδιάβασε το καταστατικό του συλλόγου και δες
από ποίους υποτίθεται ότι απαρτίζεται και τι αντιπροσωπεύει.

> Ουφφφ... Να οργανώνουν θέλουμε αυτά τα πέντε άτομα και να παίρνουν
> αποφάσεις σε απλά πράγματα. Όταν είναι πολύπλοκα να κάνουν δημοψήφισμα
> στα μέλη... Όμως να ενεργούν παρακινώντας τους υπόλοιπους να
> βοηθήσουν!!!.

Και ποίος σου είπε ότι το να οργανώνεις είναι απλή δουλειά;
Ποίος σου είπε ότι το ΔΣ πρέπει να έχει όλες τις ιδέες;
Μήπως οι ιδέες που είχε, έχουν βρει μέχρι τώρα απήχηση;
Πόσος κόσμος έχει συμμετάσχει; Το ΔΣ φταίει για τη συμμετοχή;

Μα άμα σβήνεις τα email χωρίς να τα διαβάζεις (σχήμα λόγου για την στάση που
κρατάει αρκετός κόσμος) τι να σου κάνει το ΔΣ;

> Αν το ΔΣ κάνει.. "σκατοδουλειά" είμαστε οκ. Δεν χρειάζεται να πούμε
> περισσότερα!.

ΚΑΝΕΙ σκατοδουλειά, εκτός κι αν πιστεύεις ότι αυτό που λατρεύει να κάνει στον
ελεύθερο χρόνο του κάθε προγραμματιστής, είναι να γράφει επιστολές...

> Πολύ ευχαρίστως να το κάνω, όμως δεν πρόκειται να πάρω ως μέλος από
> μόνος μου μία τέτοια πρωτοβουλία και να απευθυνθώ στα μέλη.

Μην απαντάς στα μισά, στην αμέσως επόμενη πρόταση μου διευκρίνιζα ότι το ΔΣ
έπρεπε να έχει ενημερωθεί.
Ασφαλώς και πριν κάνεις οτιδήποτε πρέπει να το συζητήσεις με το ΔΣ, αλλά κάντο
αυτό! Μη μένεις στα λόγια.

> Επαναλαμβάνω... Δεν είπα να το κάνουν τα 5 άτομα. Τα 5 άτομα θα πρέπει
> να το ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ή να το ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΟΥΝ. Αυτοί είναι το ΔΣ εγώ θα αναλάβω
> αποφάσεις;

Όχι εσύ θα έχεις ιδέες και θα τις συζητήσεις με το ΔΣ.

> Τι ρόλο έχει τότε το ΔΣ? Να κάνει τη "σκατοδουλειά"?

Το ΔΣ έχει έναν δισυπόστατο ρόλο
1) Να κάνει τη "σκατοδουλειά".
2) Να προωθεί τις ιδέες των μελών.

> Πρέπει
> να πάρει αποφάσεις, να ενεργήσει, να θέσει θέματα σε ψηφοφορία, να
> παρακινήσει τα μέλη, να απαντήσει σε μία ερώτηση ενός "εξωτερικού
> φορέα", να καλέσει κάποιους φορείς, να απαντήσει σε μία κλήση για
> ομιλία... Τέτοια πράματα... Όχι να βγάζει μόνο δελτία τύπου!!!.

...και πριν πάει για ύπνο να μας φτιάχνει και καφέ...
Και τα μέλη τι ακριβώς κάνουν;

> Ούτε εγώ αλλά είναι ασήμαντο. Δεν κατηγορούμε το ΔΣ εδώ. Αλίμονο!.
> Προσπαθούμε να βρούμε τι γίνεται λάθος και να το διορθώσουμε.

Παρδόν, αλλά ΟΛΑ σου τα email είναι ένα κατηγορητήριο για το τι ΔΕΝ κάνει το
ΔΣ.
Για να καταλήγουμε κάπου, περιέγραψε με απλά λόγια το τι πιστεύεις ότι πρέπει
να διορθωθεί, γιατί αλλιώς αυτή η ιστορία δεν θα τελειώσει ποτέ.

--
"Wisdom is knowing what to do with what you know"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical & Computer Engineering
 University of Patras, Greece