Περί του Συλλόγου... Από ένα νέο μέλος :)

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Wed Feb 12 10:34:01 EET 2003

On Wednesday 12 February 2003 09:20, Alexander Boukouris wrote:

> Συνεχίζω με το mail του Μιχάλη:
> Είναι σύλλογος από χομπίστες που κάνουν το χαβαλέ τους; Τότε προς τι η
> επιστολή σε βουλευτές; Οι χομπίστες λένε στους βουλευτές τι να κάνουν;
> Δεν θα τους πάρουν στα σοβαρά. Ποιος ο λόγος; Όχι ότι δεν κάνουν καλά,
> μη το παρεξηγήσεις. Όμως δεν θα έχει αποτέλεσμα εκ προοιμίου.

Για να είμαστε απολύτως ακριβείς, είναι σύλλογος από
επαγγελματίες/επιστήμονες/εξειδικευμένους τεχνικούς που κάνουν το hobby τους.
Δηλαδή όλοι συμμετέχουν ως χομπίστες όχι ως επαγγελματίες.

Και ναι, οι χομπίστες λένε στους βουλευτές τι να κάνουν, για δύο λόγους:
1) Γιατί είναι πολίτες αυτού του κράτους και έχουν δικαίωμα/υποχρέωση να το
κάνουν.
2) Γιατί γνωρίζουν πάνω στο αντικείμενο ΠΟΛΥ περισσότερα από ότι οι βουλευτές.

Σε τελική ανάλυση, προσωπικά θα εμπιστευόμουν πολύ περισσότερο ένα χομπίστα
από έναν επαγγελματία, διότι γνωρίζω πως ότι κάνει ο χομπίστας, το κάνει από
αγάπη και με μεράκι, δεν το κάνει για βιοπορισμό ή πλουτισμό.

Τελικά, για να μην αερολογούμε, ο σύλλογος δεν έχει ανάγκη από πέντε άτομα που
θα διατάζουν και θα νταντεύουν άλλους 130.
Αυτό που έχει ανάγκη είναι να παίρνουν πρωτοβουλίες τα μέλη του.
Το ΔΣ ήδη κάνει πολλά, στέλνει επιστολές, είναι το κοινωνικό πρόσωπο του
συλλόγου, δηλαδή κάνει όλη τη "σκατοδουλειά". Είναι υπεραρκετό

Αν πιστεύεις ότι υπάρχει ανάγκη για οργάνωση των μελών (θα συμφωνούσα απόλυτα,
η ιδέα για το ερωτηματολόγιο ήταν πολύ καλή) οργάνωσε τους, φτιάξε το
ερωτηματολόγιο, ζήτησε από τα μέλη, μέσω της λίστας, να σε βοηθήσουν. Είμαι
σίγουρος πως κανένας από το ΔΣ δεν θα είχε αντίρρηση να γίνει κάτι τέτοιο.
Αλλά μην περιμένεις ΚΑΙ αυτό να το κάνουν πέντε άτομα.

Φιλικά.

Υ.Γ. Δεν είμαι μέλος του ΔΣ.

--
"Wisdom is knowing what to do with what you know"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical & Computer Engineering
 University of Patras, Greece