RE: Περί του Συλλόγου... Από ένα νέο μέλος :)

Alexander Boukouris lists at boukouris.gr
Tue Feb 11 22:48:01 EET 2003

Καλησπέρα,

Απαντάω στον DjArt με κοινοποίηση στη λίστα, μιάς και είναι ο μοναδικός
που απάντησε στο μήνυμα μέχρι στιγμής.

>καλημέρα, είναι μερικά πράγματα που δεν τα διευκρινίζεις, οπότε θα το
>πάω με ερωτήσεις:

Be my guest!

>Γιατί να το κάνεις κάτι τέτοιο? Φτάνει π.χ. ένα mail που ζητάει
ομιλητές
>σε μια εκδήλωση του συλλόγου στο ΤΕΕ. Γιατί να το μαρκάρεις ώς read ??

Προκειμένου να μην βγαίνει στο outlook ως unread και να εμφανίζει μόνιμα
ένα φακελάκι στο δεξί μέρος της γραμμής έναρξης. Χρησιμοποίησα το
γεγονός ως σχήμα λόγου για το ότι δεν διαβάζω όλα τα e-mails.

>Και πού είναι το θέμα ?

Όπως το εξέθεσε ο Κώστας (Τσακάλογλου) στη συμμετοχή στο σύλλογο. Όπως
ανέπτυξα εγώ στη συνέχεια στον ίδιο το σύλλογο, την οργανωτική δομή του,
στο στήσιμο και στο ΔΣ αν θέλεις.

>Γιατί ?

Α, αρκετοί λόγοι: α) δεν έχω το χρόνο β) δεν είμαι το κατάλληλο άτομο γ)
δεν μου αρέσουν οι εκλογές και οι υποψηφιότητες.. Κλπ κλπ.

>Μα, είναι η μοναδική υποχρέωση που έχουν τα μέλη στο σύλλογο! Αν δεν
>θέλουν να ψηφίσουν ή να βάλουν υποψηφιότητα, τότε αυτό που θα ήθελα να
>μάθω είναι γιατί γράφτηκαν ?!

Α, τότε πρέπει να ξεγραφτώ από το σύλλογο. Αν γράφτηκα απλά για να
ψηφίζω ΔΣ και να βγαίνω στο ΔΣ, έκανα πολύ μεγάλο λάθος.

>Και ας ξεκινήσουμε από σένα. Για ποιό λόγο γράφτηκες μέλος ?

Για να υποστηρίξω ένα σύλλογο που ασχολείται με το linux, να έχω άμεση
σχέση με τις εξελίξεις στο χώρο και να δω πως μπορούμε να προωθήσουμε
ένα open source λογισμικό με πολύ καλή δυναμική.

>δηλαδή να μην μείνουμε ένας εθελοντικός σύλλογος ?? Να αρχίσουμε να
>κόβουμε επιταγές σε όποιους προσφέρουν ?? Δηλαδή, πάντοτε πρέπει να
>μπαίνει ο παράγοντας κέρδος στη μέση ??

Το κέρδος αγαπητέ μου μπαίνει παντού και πάντα στη ζωή μας. Ίσως επειδή
δεν έχεις βγει στην αγορά ακόμη δεν το έχεις εμπεδώσει. Καλώς ή κακώς
(κακός λέω εγώ) το κέρδος είναι πάνω από όλα. Δεν είπα ότι συμφωνώ όμως
έτσι είναι. Ακόμη και στον hellug και σε κάθε συμμετοχή θα βρεις κέρδος.
Ακόμη και εσύ, έχεις κάποιο κέρδος για να κάνεις κάτι. Ας μην το
φιλοσοφήσουμε όμως...

>το πάμε σε φαύλο κύκλο. Ρωτάς γιατί κάποιος να γραφτεί μέλος στο
σύλλογο
>κι εγώ ρωτάω το ίδιο πράγμα.

Όχι, εγώ είπα ότι έτσι όπως λειτουργεί αυτή τη στιγμή δεν έχει λόγο
κάποιος να γραφτεί. Εγώ σου είπα γιατί γράφτηκα.

>Εγώ προσωπικά γράφτηκα στο σύλλογο για να προσφέρω όσο μπορώ.

... Και το κάνεις και είμαι σίγουρος. Είσαι από τους λίγους ενεργούς.
Είσαι φοιτητής και έχεις χρόνο και ασχολείσαι. Σου αρέσει αυτό που
κάνεις και το κάνεις. Πράγματι, και εγώ να δεις πόσα έκανα όταν χαλούσα
τα λεφτά των δικών μου :).

>Αυτό δεν σημαίνει εθελοντικός σύλλογος ? Μήπως σε κάποιο σημείο
βλέπουμε
>τα πράγματα ανάποδα ?

Εθελοντικός σύλλογος σημαίνει πολλά. Το βασικό είναι ότι όσοι
ασχολούνται δεν πληρώνονται. Έχουν όμως άλλες απολαβές. Το θέμα μας δεν
είναι όμως οι απολαβές. Είναι η οργάνωση του συλλόγου κλπ κλπ.

>Η επικοινωνία είναι το Α και το Ω, έτσι δεν είναι ?? Αν τα μέλη απο
μόνα
>τους δεν συμμετέχουν σε αυτήν εδώ τη λίστα, τότε πώς αλλιώς να γίνει ?

Ναι καλά. Εγώ πάω και στοίχημα ότι όλα τα μέλη του ΔΣ δεν είναι καν στη
λίστα (πρώην και νυν). Μη ξεχνάμε ότι η λίστα είναι ψιλό-παρείστικου
στυλ.

>Αν όλοι μαρκάρουν ως read μία ΖΗΤΗΣΗ μελών για ομιλητές, τότε τί άλλο
>να γίνει ?

Χα Χα.. Ωραία... Θέλουμε ομιλητές για μία συζήτηση και θα βάλουμε
δημόσιο μήνυμα στη λίστα για να εκπροσωπήσει όποιος θέλει το σύλλογο στη
σχολή. Ρε πλάκα κάνουμε; Θα πάει οποιοσδήποτε θέλει δηλαδή. Δεν παίζουν
ρόλο προσόντα και αν μπορεί κλπ κλπ .. Ούτε έγκριση θέλει από το ΔΣ για
να αντιπροσωπεύσει κάποιος το σύλλογο ... Ελάτε όποιος έχει χρόνο να
αντιπροσωπεύσει το σύλλογο σε μία εκδήλωση... Νομίζω ότι πλέον έχει
καταντήσει αστείο το θέμα.

>Από εκεί ξεκίνησε η κουβέντα. Βγήκε ανακοίνωση που ζητάει ανοιχτά από
τα
>μέλη (όσα θέλουν) να αναλάβουν μία ομιλία ενός τέταρτου της ώρας σε μία

>εκδήλωση. Χάσκει κάπου αυτή η μέθοδος ?

Έλα κόσμε, τσάμπα πράμα... Εδώ η καλή ομιλία... Τραγελαφικό :)

>(μην πάρεις προσωπικά τις ερωτήσεις τύπου "Γιατί ?", κλπ. Έχεις
>επισημάνει ένα πρόβλημα και προσπαθώ να το εντοπίσω).

Καλά κάνεις και για αυτό σου απαντάω.
Δεν παίρνω τίποτα προσωπικά και το ίδιο κάνε και εσύ.
Αν θέλουμε να εντοπίσουμε τα προβλήματα θέλει μεγαλύτερη ενασχόληση το
θέμα.... Εφόσον ο σύλλογος δεν είναι μία παρέα που κάνει τη πλάκα της
και έχει και ένα καταστατικό για το χαβαλέ της. Εάν είναι έτσι, συγνώμη
που ασχολήθηκα!.

Φιλικά (πάντα)
Αλέξανδρος