Περί του Συλλόγου... Από ένα νέο μέλος :)

DJ Art djart at linux.gr
Tue Feb 11 12:24:01 EET 2003

On Tuesday 11 February 2003 01:06, Alexander Boukouris wrote:
> Καλησπέρα,

καλημέρα, είναι μερικά πράγματα που δεν τα διευκρινίζεις, οπότε θα το
πάω με ερωτήσεις:

> Έχω γραφτεί στη λίστα εδώ και όχι πολύ καιρό. Τα μηνύματα που έχω
> λάβει μέσω της Hellug list είναι περί τα 1366 μέχρι σήμερα. Ελπίζω να
> μη πιστεύετε ότι τα έχω διαβάσει και τα 1366. Τα περισσότερα για να
> ακριβολογώ τα έχω επιλέξει ανά 20δες και τα έκανα "Σήμανση ως
> αναγνωσμένου". Επιλέγοντας από το θέμα διάβαζα ορισμένες γραμμές, για
> να έχω μία "περίπου εικόνα" του τι συζητιέται.

Γιατί να το κάνεις κάτι τέτοιο? Φτάνει π.χ. ένα mail που ζητάει ομιλητές
σε μια εκδήλωση του συλλόγου στο ΤΕΕ. Γιατί να το μαρκάρεις ώς read ??

> Χμμ μάλλον έπεσαν στις "εικοσάδες" μηνυμάτων που χαρακτηρίσθηκαν
> "αναγνωσμένα". Δεν είναι εκεί το θέμα όμως.

Και πού είναι το θέμα ?

> 3. Se merikoys mhnes 8a ksanaginoyn ekloges. 8a yparxoyn
> ypopshfiothtes?
>
> Αν εξαρτάται από εμένα, δεν θα βάλω.

Γιατί ?

> Ξέρετε πότε έλαβα προσωπικό μαιλ; Για τις εκλογές. Ε όχι ρε παιδιά. Ε
> όχι. Τότε θυμάστε τα μέλη σας; Τι να το κάνω;

Μα, είναι η μοναδική υποχρέωση που έχουν τα μέλη στο σύλλογο! Αν δεν
θέλουν να ψηφίσουν ή να βάλουν υποψηφιότητα, τότε αυτό που θα ήθελα να
μάθω είναι γιατί γράφτηκαν ?!

Και ας ξεκινήσουμε από σένα. Για ποιό λόγο γράφτηκες μέλος ?

> Όπου δεν έχει κέρδος δεν πλησιάζει
> κανείς. Όσοι πλησιάζουν, φεύγουν γρήγορα.

δηλαδή να μην μείνουμε ένας εθελοντικός σύλλογος ?? Να αρχίσουμε να
κόβουμε επιταγές σε όποιους προσφέρουν ?? Δηλαδή, πάντοτε πρέπει να
μπαίνει ο παράγοντας κέρδος στη μέση ??

> [...]
> ευχαρίστως να το κάνω. Όμως δείξτε μου τι κάνει ο σύλλογος και μην
> απαντήσετε βιαστικά. Μέχρι τώρα έχω δει μία εικόνα ενός συλλόγου που
> έχει ορισμένα projects (το μόνο θετικό) και μία λίστα που μιλάνε
> ορισμένα άτομα. Τι κάνει για τα μέλη της ο σύλλογος; Γιατί να είναι
> κάποιος μέλος; Μόνο για να πληρώνει και να στηρίζει το σύλλογο;
> Πληρώνει τα projects δηλαδή το μέλος;
>
> Εκτιμά κανείς το τι μπορεί να προσφέρει ένα μέλος; Ασχολείται κανείς
> μαζί τους; Γιατί να παραμείνουν τότε; Άπειρα τα ερωτήματα που πρέπει
> να σας βάλουν σε σκέψεις. Σκεφτείτε το λίγο, και απαντήστε μου.

το πάμε σε φαύλο κύκλο. Ρωτάς γιατί κάποιος να γραφτεί μέλος στο σύλλογο
κι εγώ ρωτάω το ίδιο πράγμα.

Εγώ προσωπικά γράφτηκα στο σύλλογο για να προσφέρω όσο μπορώ.

Αυτό δεν σημαίνει εθελοντικός σύλλογος ? Μήπως σε κάποιο σημείο βλέπουμε
τα πράγματα ανάποδα ?

Η επικοινωνία είναι το Α και το Ω, έτσι δεν είναι ?? Αν τα μέλη απο μόνα
τους δεν συμμετέχουν σε αυτήν εδώ τη λίστα, τότε πώς αλλιώς να γίνει ?
Αν όλοι μαρκάρουν ως read μία ΖΗΤΗΣΗ μελών για ομιλητές, τότε τί άλλο
να γίνει ?

Από εκεί ξεκίνησε η κουβέντα. Βγήκε ανακοίνωση που ζητάει ανοιχτά από τα
μέλη (όσα θέλουν) να αναλάβουν μία ομιλία ενός τέταρτου της ώρας σε μία
εκδήλωση. Χάσκει κάπου αυτή η μέθοδος ?

(μην πάρεις προσωπικά τις ερωτήσεις τύπου "Γιατί ?", κλπ. Έχεις
επισημάνει ένα πρόβλημα και προσπαθώ να το εντοπίσω).

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering