Ti ginete me ton syllogo?

DJ Art djart at linux.gr
Mon Feb 10 23:53:12 EET 2003

On Monday 10 February 2003 22:51, Theodore J. Soldatos wrote:

> Ναι, αλλά μήπως, αν *όντως* δημιουργείται αυτή η παρεξήγηση, θα
> έπρεπε να υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνεται προφανής η διάκριση
> μεταξύ λίστας και συλλόγου στους νεοφερμένους; Φυσικά και δεν πρέπει
> ο σύλλογος να ελέγχει την λίστα, αλλά ούτε και κουβέντες που λέγονται
> στην λίστα από οποιονδήποτε να επηρεάζουν την εικόνα τόσο του
> συλλόγου όσο και των "λινουξάδων" γενικότερα.
>
> Μια ιδέα που έπεσε ήταν να μπει ένα footer που να ξεκαθαρίζει το
> θέμα, όμως οι απόψεις διίστανται - ακόμα και οι δικές μου απόψεις
> διίστανται μεταξύ τους...

> [...]

εγώ διαφωνώ με το footer. Δεν μου αρέσει σε κάθε mail να γράφει από
κάτω: "ο σύλλογος δεν ευθύνεται μπλα μπλα". 1ον μου θυμίζει εταιρεία
και 2ον υπάρχουν νόμοι του κράτους για το γεγονός ότι ένα έντυπο μέσο
αντιπροσωπεύει τις απόψεις του συγγραφέα του και μόνο.

Οπότε, εγώ απλά προτείνω να γραφτεί στο netiquette. Και να αρχίσω να
κάνω κάτι που είναι λάθος μου που το σταμάτησα: να κάνω post το
netiquette περιοδικά στη λίστα.

Αλλά γενικά, η LGU είναι μια ιδιόμορφη λίστα. Το λάθος που κάνουν οι
περισσότεροι είναι ότι παίρνουν στα πολύ σοβαρά αυτά που γράφονται εκεί
μέσα. Μάλλον όλοι χρειάζονται να χαλαρώσουν λιγάκι και να έχουν μια πιο
έντονη αίσθηση του χιούμορ :)

αν κάτι στο χώρο του συλλόγου έχει μείνει με τη νοοτροπία "just for
fun", αυτό είναι η linux-greek-users.
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering