Ti ginete me ton syllogo?

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Feb 10 22:51:01 EET 2003

Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό είναι τόσο σημαντικό. Δεν είναι υποχρεωμένα
> τα μελη του hellug να παρίστανται σε καθε εκδήλωση.

Όχι, αλλά δεν είναι υπερβολικό από έναν σύλλογο 100+ ατόμων να μην μπορούν να
καλυφθούν 4 15λεπτες ομιλίες;

> αυτό είναι το λίγοτερο. Αλλά γιατι να κλείσει ο σύλλογος;

Βλέπε προηγούμενο mail, σε περίπτωση που δεν βγει ΔΣ στις επόμενες εκλογές θα
έχουμε πρόβλημα... Ακούστηκε μάλιστα και η άποψη ότι αν η μορφή του συλλόγου
τελικά αποκλίνει από τις παρεμβάσεις και περιορίζεται σε ένα παρεΐστικο LUG,
γιατί να υπάρχει το overhead του συλλόγου (νομικές διαδικασίες κλπ);

> Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι οργανωτικό. Αρκετοί πιστευω ότι
> μπορούν να βοηθήσουν αν καποιος κανει μια κατανομή των εργασιών
> που χρειάζονται να γίνουν. Και μια πρόταση... Ας στέλνει περιοδικά
> το board μια λίστα με τα project του συλλόγου που είναι orphaned,
> και χρειάζονται maintainer. (όπως κανει το debian για τα packages)

Είχα ρίξει κάποια στιγμή την ιδέα να χρησιμοποιήσουμε κάποιο "ticketing
system" - ό,τι εγκρίνεται σαν ιδέα από τον σύλλογο (είτε αυτό είναι ένα Δ.Τ.,
είτε μια εκδήλωση, είτε ένα software project), να μπαίνει στην λίστα και
όποιος θέλει να βλέπει πού χρειάζεται βοήθεια ο σύλλογος και να δηλώνει ότι το
αναλαμβάνει ή ότι θέλει να βοηθήσει - μπορούμε να κρατάμε και κάποιο log, ώστε
όλες οι πρωτοβουλίες και η πορεία τους να είναι γνωστές σε όλα τα μέλη ανά
πάσα στιγμή, εξουδετερώνοντας εξ αρχής και τυχόν εντυπώσεις "κλίκας". Νίκο (ή
οποιοσδήποτε άλλος), έχεις υπ' όψη σου κάνα έτοιμο software που θα μπορούσε να
μας κάνει την δουλειά; (γιατί αν περιμένουμε το Lugistics...:-)

> Το http://www.hellug.gr/hellug/services.php είναι παλιό ή μου φαίνεται;

Είναι; Μου φαίνεται ότι τα περισσότερα ισχύουν...

> Η lgu δεν έχει αμεση σχέση με το σύλλογο εκτος απο του ότι φιλοξενείται
> σε αυτόν. Ο σύλλογος δεν ελεγχει, ούτε και μπορεί να κανει κατι
> τέτοιο σε μια λίστα για εθελοντικό support.

Ναι, αλλά μήπως, αν *όντως* δημιουργείται αυτή η παρεξήγηση, θα έπρεπε να
υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνεται προφανής η διάκριση μεταξύ λίστας και
συλλόγου στους νεοφερμένους; Φυσικά και δεν πρέπει ο σύλλογος να ελέγχει την
λίστα, αλλά ούτε και κουβέντες που λέγονται στην λίστα από οποιονδήποτε να
επηρεάζουν την εικόνα τόσο του συλλόγου όσο και των "λινουξάδων" γενικότερα.

Μια ιδέα που έπεσε ήταν να μπει ένα footer που να ξεκαθαρίζει το θέμα, όμως οι
απόψεις διίστανται - ακόμα και οι δικές μου απόψεις διίστανται μεταξύ τους...
:-) Ο listman τι λέει; Ίσως αν κάναμε περιοδικά post το FAQ και αναφέραμε αυτά
τα πράγματα εκεί;

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========