Νόμος 3057 (EUCD): Πρώτο προσχέδιο δελτίου τύπου

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Jan 27 21:48:01 EET 2003

Καλησπέρα,

Στέλνω ένα πρώτο προσχέδιο για το δελτίο τύπου περί του 3057. Παρακαλώ στείλτε
τις αλλαγές σας με την μορφή συγκεκριμένων αλλαγών ή προσθηκών πάνω σε αυτό το
κείμενο. Θα με βοηθούσε επίσης πολύ αν κάποιος πρόσθετε τις απαραίτητες
παραπομπές στο κείμενο (είναι προφανές πού πρέπει να μπούνε), καθώς και
παραπομπές που να περιέχουν συγκεκριμένα αποσπάσματα από τον νόμο.

Μια άλλη ιδέα που έχω, είναι να ζητήσουμε επισήμως νομική βοήθεια με την μορφή
εθελοντικής εργασίας από τον δικηγορικό σύλλογο. Είναι πρακτικά αδύνατον ο
σύλλογος να μπορέσει να ανταπεξέλθει σε δικηγορικά έξοδα και ίσως βρεθεί με
αυτόν τον τρόπο κάποιος "ρομαντικός" δικηγόρος που να θελήσει να μας βοηθήσει
(ναι, ξέρω, ξέρω, μην αρχίσουμε ανέκδοτα με δικηγόρους τώρα, έτσι; :-))

Τι λέτε;

Θ.

Υ.Γ.: Η εκδήλωση στα ΤΕΕ Πειραιά για τέλος Φεβρουαρίου προχωράει...

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========