epixeirhma ms - dieuthinseis

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Sat Dec 21 23:49:01 EET 2002

On Sat, 21 Dec 2002 17:34:43 +0200
zakinthinos at hellug.gr wrote:

> ean to dhmosio valei os kanona na einai open-source
> logismiko tote oi kataskeyastes logismikou einai thymata
> diakrisewn kai athemitoy antagonismou  :  oudeis sas
> empodizei na dosete ton kodika sas me adeia GPL.
> to dhmosio agorazei apo opou einai pio symferon
> gia to idio apo apopsh poiothtas.

Ma den katalabes:
O kwdikas poy trexei sta hxanhmata toy dhmosioy, gia ta opoia exw
plhrwsei *EGW*  (an yphrxe <BLINK> tag sta email, 9a to'xa balei kai
ayto), mazi me ta ypoloipa 9.999.999 akoma Ellhnwn, *APAITW* na einai
open source, etsi wste KAMMIA etaireia na mh moy th ferei piswplata
klrybontas sto binary ths O,TIDHPOTE.

Den einai 9ema kanonwn, einai 9ema DIAFANEIAS kai malista toy xeiristoy
eidoys (giati ta "kleidia" ta krataei h etaireia - oyte kan o dhmosios
foreas gia ton opoio estw oti to kanei me kalh pro9esh).
Ek prohmioy mia etaireia noiazetai gia to kerdos ths kai mono, oxi gia
th swsth leitoyrgia kai thn diafaneia.
To dhmosio YPOXREOYTAI na profhla3ei emas toys polites apo tetoies
aplhstes alla anamenomenes & dikaiologhmenes politikes.

--
o? K? w--- O M+ V- PS+ PE Y+>++ PGP>+++ t 5 X+ R tv->! b+ DI- D++(+)