Maintainer για το Magaz

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Sun Dec 15 21:55:02 EET 2002

DJ Art wrote:
<snip>

> [...]
>

> Αν εννοείς τον/τους αρχισυντάκτη/αρχισυντάκτες, θα δούμε. Σίγουρα, θα
> ήθελα να ακουστούν και οι απόψεις του υπόλοιπου ΔΣ.
> Το αν θα είναι ένας αρχισυντάκτης ή πολλοί εξαρτάται κυρίως από αυτούς
> που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον.
>
> προσωπική μου άποψη: να είναι πάνω από ένας.
>
> Αν εννοείς τα ενδεχόμενα άτομα που θα μπορούσες να "χώσεις" να σου
> κάνουν άλλες δουλειές, it's up to you. Αν αυτά τα άτομα πρέπει να έχουν
> access στα μηχανήματα του συλλόγου (ή αν τους δώσεις παρόμοιες
> δικαιοδοσίες με τις δικές σου), ε, κάνε πρώτα μια ερώτηση στο ΔΣ για να

Συμφωνώ γενικά με όσα είπε ο Θάνος. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι όποιος
αναλάβει αυτήν την δουλειά, καλό θα είναι να είναι βέβαιος ότι *θέλει* να το
κάνει και ότι δεν πρόκειται για βιαστικό ενθουσιασμό που θα περάσει σε 1-2
μήνες. Αν ο Μιχάλης μας διαβεβαιώσει για το παραπάνω, δεν νομίζω ότι υπάρχει
και καμία ιδιαίτερη διαδικασία.

Όσο για τα επιπλέον άτομα και την πρόσβαση στα μηχανήματα, εκτός από το Δ.Σ.
πρέπει να είναι ενήμεροι και οι sysadmins. Περισσότερο με τους sysadmins θα
έρχεται σε επαφή όποιος το αναλάβει, παρά με το Δ.Σ., το οποίο χρειάζεται μόνο
να είναι ενήμερο για ό,τι σημαντικό γίνεται.

> Ελπίζω να έγινα σαφής. Βασικά, η απόλυτη ανάγκη είναι να έρθει κάποιος
> να κάνει αυτά που έκανε ο προηγούμενος αρχισυντάκτης.
>
> Απλά, κάνω μια φιλότιμη προσπάθεια να παρακινήσω τον/τους υποψήφιους να
> έχουν κάποιες υψηλές απαιτήσεις από τη ζωή τους (:-) και να
> προσπαθήσουν για το κάτι παραπάνω, that's all. (μπορείς επίσης να το
> χαρακτηρίσεις ως γκρίνια ή πρήξιμο. περί ορέξεως ...... )

Ο καλύτερος τρόπος για να παρακινήσεις κάποιον είναι να δώσεις το παράδειγμα
όπως διαπίστωσα πρόσφατα... :-)

> <γκούχου γκούχου> ;-)

Η φτώχεια (πράξεων) φέρνει γκρίνια, όσο καλύτερα λειτουργεί ο σύλλογος τόσο
πιο σπάνιες θα γίνονται τέτοιες περιπτώσεις... :-)

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========