Maintainer για το Magaz

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Sun Dec 15 21:31:01 EET 2002

On Sunday 15 December 2002 13:54, DJ Art wrote:

> τί ακριβώς θές να μάθεις ?

Στο αρχικό post, γράφεις:

"Το magaz έχει μείνει εδώ και πολύ καιρό εντελώς un-maintained.
μήπως υπάρχει κανείς που νοιάζεται ή ενδιαφέρεται για αυτό ?
Δεν θα ήταν άσχημο να ακούσουμε άτομα με πολύ όρεξη και πρωτοβουλία, να
μας προτείνουν ιδέες ή να θέλουν αναλάβουν να κάνουν κάτι (κάπου, κάπως
και κάποτε). "

Και σ' ένα reply:
" 2) Ο maintainer δεν είναι απαραίτητο να γράφει κι ο ίδιος άρθρα. Στην
 ουσία μιλάμε για αρχισυντάκτη.
 3) Ο κυριότερος ρόλος του αρχισυντάκτη αυτή τη στιγμή είναι να
 αναδιοργανώσει το site του magaz. Δηλαδή αν ο αρχισυντάκτης είναι ένας
 υπερ-γαμάουα web developer, τότε το magaz θα πάει μπροστά, είμαι
 σίγουρος."

Συνεπώς, αυτή τη στιγμή το Magaz έχει ανάγκη από
1) Αρχισυντάκτη(ες)
2) Webmaster
3) Συντάκτες

Για το (3) τα πράγματα είναι, όπως έχω καταλάβει, φλου, δηλαδή δεν υπάρχουν
συντάκτες, όποιος θέλει, όποτε θέλει γράφει.

Τα (1) και (2) όμως χρήζουν διευκρινίσεων.

Ποίες είναι οι "τυπικές" ευθύνες του αρχισυντάκτη του Magaz (πέρα από τις
πρωτοβουλίες που πρέπει να πάρει μόνος του), πόσο χρονοβόρα εργασία είναι
δηλαδή (ο τελευταίος εν ενεργεία αρχισυντάκτης, φαντάζομαι θα μπορούσε να μας
διαφωτίσει).
Ποίες αλλαγές πρέπει να γίνουν στο site του Magaz; Μιλάμε για ένα ρετουσάρισμα
ή δημιουργία from the scratch;
Ποίος είναι ο "αρμόδιος" που θα πει "εσύ αναλαμβάνεις τις τάδε
υποχρεώσεις/θέση";
Ποίες είναι απαραίτητες κινήσεις (διαδικαστικά) που πρέπει να γίνουν ώστε να
αναλάβει κάποιος  ένα "task" να φέρει εις πέρας; (για παράδειγμα, πρέπει να
γίνει κάποια ψηφοφορία ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων ή είναι κι αυτό στο φλου;)

(ΟΚ, ίσως φαίνονται πολύ γραφειοκρατικές αυτές οι ερωτήσεις, όπως όμως έχω
πει, δεν είμαι μέλος του HELLUG και δεν γνωρίζω πως λειτουργεί, γι αυτό
προσπαθώ να μη δημιουργήσω κατα λάθος τίποτα φασαρίες -- μια που υπάρχουν
αρκετές ιστορίες περί παρεξηγήσεων...)

--
"Wisdom is knowing what to do with what you know"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical & Computer Engineering
 University of Patras, Greece