Protaseis.

Giannis Tsopokis gtsopokis at noc.uoa.gr
Thu Dec 5 16:24:00 EET 2002

>Δεν ξέρω αν θα είχε νόημα κάτι τέτοιο... Δεν ξέρω πώς στέλνονται και αν
>φτάνουν στα χέρια των βουλευτών. Κανένας από τον δημοσιογραφικό χώρο να μας
>διαφωτίσει;

Πρέπει κάποιος να πάει στη βουλή και να τα δώσει εκεί σε κάποια γραμματεία ή
κάτι τέτοιο. Πιστεύω ότι πρέπει να γίνει αυτό για να καταλάβουν όλοι οι
βουλευτές τι γίνεται. Ούτως ή άλλως οι ευρωβουλευτές δεν έχουν καμμία
αρμοδιότητα για το τι συμβαίνει στα υπουργεία κ.λ.π.

>Αλλάζει ήδη το καταστατικό. Το όνομα το βλέπω λίγο δύσκ>ολο να αλλάξει, μια
και
>ως HEL.L.U.G. μας αναγνωρίζουν όλοι.

Θα μπορούσε να αλλαχτεί το όνομα και να αναφέρεται αυτό όπου χρειάζεται ή το
HELLUG να αποτελεί υποσύνολο του νέου συλλόγου.

Θ.