Protaseis.

DJ Art djart at hellug.gr
Wed Dec 4 23:55:02 EET 2002

On Wednesday 04 December 2002 21:51, Theodore J. Soldatos wrote:

> Ενδιαφέρουσα ιδέα, έχει ξανασυζητηθεί νομίζω. Εμένα όμως δεν μου
> πολυαρέσει η ιδέα μιας "μαύρης λίστας". Μόνο ίσως αν περιοριστούμε σε
> sites τα οποία οφείλουν να είναι προσβάσιμα από όλον τον κόσμο,
> δηλαδή του δημοσίου. Πρώτα πρώτα όμως πρέπει να βρούμε webmaster...
> :-)

Θα πρότεινα να γίνει πρώτα το 2) (που φαίνεται παρακάτω) *ΣΚΕΤΟ* χωρίς
το 1) και αν δεν έχουμε ανταπόκριση από αυτούς τους webmasters, τότε να
*σκεφτούμε* αν θα ήταν καλό να κάνουμε το 1)

:) όντως, όταν δημιουργείς black lists, δημιουργείς αυτόματα και
μερικούς εχθρούς. ίσως να το αποφεύγαμε όσο μπορούμε ?

> Έχω ήδη μία λίστα με ΜΜΕ και μία λίστα με τους 9 ευρωβουλευτές που
> έχουν e-mail. Ενδιαφέρεται κανένας να ανανεώσει την πρώτη, μια και
> είναι λίγο out of date (είχα μερικές επιστροφές στα Δ.Τ.).

ναι, όντως. Βασικά, να μαζέψουμε ότι υλικό χρησιμοποίησαν τα ΔΣ τα 2
τελευταία χρόνια και να το βάλουμε στο CVS για τα επόμενα ΔΣ.

Να μπούν και τα Δελτία τύπου που στέλνουμε, τα κείμενα που γράφουμε,
π.χ. για τις πατέντες, οι επιστολές κλπ ...

έχω κάτι κείμενα, επιστολές και τα contacts από το 1ο installfest του
hellug.

μας καλύπτει ωραιότατα η οργάνωση του CVS για να μεταφέρεται η
"τεχνογνωσία" (ας το πούμε έτσι) στους επόμενους.
(documentation δεν θα έπρεπε να έχουμε ήδη ?)

> Αλλάζει ήδη το καταστατικό. Το όνομα το βλέπω λίγο δύσκολο να
> αλλάξει, μια και ως HEL.L.U.G. μας αναγνωρίζουν όλοι.

και εξάλλου, (ναι, θα το ξαναπώ κι ας γίνω κουραστικός), είμαστε γκρούπ
χρηστών Linux. Είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα ένας σύλλογος
υπερασπιστών του open soure. (σαν να λέμε ότι αυτό κανονικά αν θέλουμε
να γίνει, θα πρέπει να ιδρύσουμε έναν 2ο σύλλογο, δεν μπορείς έτσι
ξαφνικά μετά από τόσα χρόνια να αφήσεις το Linux απέξω).

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering