Ar8ro sto Bima - Re: was Re: Κείμενο για τις πατέντεςv1.0.1

Panagiotis Stathopoulos pstath at telecom.ntua.gr
Mon Dec 2 20:03:01 EET 2002

Xairetw olous xana,
Se mia eyxaristi exelixh molis eida oti yparxei ena sxetiko ar8ro sto
Bima ths Kyriakhs
(http://tovima.dolnet.gr/demo/owa/tobhma.print_unique?e=B&f=13729&m=A18&aa=1&cookie=)
gia ta diplwmata eyresitexnias ("/Αντιγράψτε αυτό το άρθρο!/  * Το
κόπιραϊτ και οι πατέντες, από μέσα προστασίας της δημιουργικότητας,
έχουν καταντήσει εργαλεία στα χέρια της πιο σκοταδιστικής απληστίας ")
apo ton Xristo Papadimitriou ka8hghth sto Berkeley.
(http://www.cs.berkeley.edu/~christos/). 8a mporouse na anafer8ei sth
sxetikh bibliografia h na axiopoih8oun oi sxeseis tis opoies profanws
exei me thn efhmerida!
pstath
Dimitris wrote:

> Πράγματι: Copyrighted (έστω, copylefted, δηλαδή ΠΟΛΥ αυστηρά
> προστατευμένο!) είναι και το gnu.
> Αυτό που δεν θέλουμε είναι η εκχώρηση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και η
> αποκλειστική εκμετάλλευση λογισμικού.
>

> (Είναι διαφορετικά πράγματα
> * το copyright -- πνευματικά δικαιώματα του δημιουργού,
> * τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας -- άλλως πως 'πατέντε',
> * τα trademarks  --'σήματα κατατεθέντα',
> * τα εμπορικά μυστικά
> κλπ κλπ.)
>
> Άρα:
> 1. Θέλω να κρατήσω το κόπιράιτ του λογισμικού μου.
> [...]

Panagiotis G.Stathopoulos
E-mail: pstath at telecom.ntua.gr
Tel: +30 1 772 1495     Fax: +30 1 772 2534

National Technical University of Athens
Telecommunications Laboratory
GR-157 73 Athens
Hroon Polytexneiou 9