mesa enhmerosis - epixeirhmata microsoft

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Mon Dec 2 18:47:01 EET 2002

>geniki gramateia ereunas kai texnologias
>Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
>Sat Nov 30 16:45:02 2002

>Kai ystera anarwtiomaste giati den "pernane" ta deltio typoy mas.

isos na iparxoun kai alloi logoi opos megethos (poses selides einai),
ean einai endiaferon kai to katanoei to koino, to format tou arxeiou
(mporei na theloun mac format), se poion tomea ths efimeridas apeuthinetai
(p.x oikonomia), poios to paralambanei/diaxeirizetai/apofasizei gia thn ekdosh
toy, ean einai simvato me mia politiki efimerida logo texnikou ifous grafhs

(den einai momfi pros ton soldato apla oi ekdotes exoun kai autoi ton
diko tous kodika epikoinwnias opos kai emeis sthn lgu.)

kata thn gnomi mou i microsoft prepei na figei apo tous servers
tou dimosiou, den prepei mia kseni etairia na exei prosvash se
euaisthta dedomena (opos auta tou stratou p.x.), opoios kserei
ti einai o ylikos polemos katalavenei ti mporei na ginei ama i microsoft
apofasisei na "apodiorganosei" ligo ta pragmata sto strato en kairw polemou.
den pistevo oti prepei na figei apo tous clients giati oi xristes thn kseroun
kai to user interface tis einai kalo, opos kala einai kai ta
interface programmatwn opos to mirc, einai thema ekpaideusis xristwn
vevea alla pire xronia stin ms na tous ftasei se auto to epipedo
me thn voithia pollwn ellinwn VAR's.

>geniki gramateia ereunas kai texnologias
>Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
>Sun Dec 1 12:36:01 2002

>Tora to eida... Gia mena, ayto einai se epipedo skandalou. Proteino na to
>kanoume evreos gnosto, oxi ston ellhniko typo (etsi ki allios gramenous mas
>exoun), alla se Slashdot, FSF, Register klp. Na etoimasoume ena keimeno pou na
>perigrafei thn katastash, na to valoume sto site mas (sta agglika) kai na
>enhmerosoume ola ayta ta sites kai organismous. Mono kraksimo apo to
>eksoteriko katalavainoun aytoi, to "ntopio" kraksimo to exoun synhthisei toso
> [...]

ektos apo auta:

mia diadilosi me pano linux ekso apo tin microsoft hellas sto marousi me
kanalia opos alter, alpha pou psofane gia tromolagneia (ms = big brother, ms =
crash pirinikou antidrasthra) i einai euaisthita ethnika ("kseni" etairia mas
elegxei), nai, vromiko alla  etsi paizoun kai autoi...

ean enas ypologisths toy dhmosiou diaxeirizetai diavathmismena, aporrhta
dedomena, apotelei paravash kathikontos tou ypeuthinou ean i microsoft
i opoiosdipote allos exoun prosvasi esto kai se ena tcp port oste na
mporoun na ipokleptoun dedomena i na diatarakosun tin adialeipth leitourgeia
tou, etsi mporei na yparksh egklhsh se dikasthrio apo eisaggelea, ksero
oti o sillogos den aresketai se dikastikes diamaxes kai den diafono me ayto alla
oi kratountes den nomizo na kinithoun allios, ean den doun diladi na
apeilountai. mia tetoia katigoria einai arketa elafria, den theloume na
katadikasoume kanenan alla na papsoun na kanoun ta strava matia gia tin
microsoft kai isos, ean oles oi alles morfes pieshs apotyxoun, aksizei
na skeftoume kai auti thn lysh.

sinitheis pseudeis kataskeues tis microsoft:

1) den yparxei episimi ipostiriksi gia to linux

pera apo redhat,sun,  ta panepistimia kai oi foithtes ti kanoun ;

2) to anoikto logismiko einai anoikths fysews kai den diasfalizei
to aporrhto afou i domi tou einai gnosti stous crackers

nai i domi tou einai gnosti alla oi algorithmoi kryptografhshs
pou elegxoun thn prosvash sto sistima exoun sxediastei oste
parolo pou einai gnosti i domi tous na mhn mporei kapoios na tous
paraviasei xoris na diatheti thn leksi kleidi (password)

3) den einai euxrhsto gia ton aplo, arxario xrhsth kai apaitei admin.

safws, emeis to prowthoume os leitourgiko eksyphrethtwn, opou yparxei
ekseidikeumeno episthmoniko prosopiko pou mporei na kanei xrhsh twn
prohgmenwn dynatothtwn tou leitourgikou

4) iparxei agnoia gia to pos douleui esoterika

i stenh syndesh tou leitourgikou me ta episthmonika protypa dinei
thn dynatothta se episthmones ths plhroforikhs na gnorizoun kathe
leptomereia ths leitourgias tou se osodhpote vathi epipedo (low level)

giorgos tsimaras