[Fwd: Re: News and question.]

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Sat Nov 30 14:08:01 EET 2002

Κι άλλο ένα που δεν πέρασε στη λίστα...

DJ Art wrote:
 > On Sunday 24 November 2002 12:02, DJ Art wrote:

Προθύστερες απαντήσεις... (μου αρέσει η λέξη... :-))

 > Ιδέα: θα μπορούσαμε να κάνουμε fork το παρακάτω κείμενο σε περισσότερα
 > κομμάτια και να το στείλουμε σε φορείς όπως: ο Τύπος, Μέσα Μαζικής
 > Ενημέρωσης, σε Καθηγητές Πανεπιστημίων και άλλους φορείς κλπ, ώστε:

Για τον τύπο, όπως είπα θα το στείλω στην λίστα που έχω από το δελτίο τύπου.

 > α) από μερικούς να ζητάμε να το δημοσιεύσουν για να γίνει γνωστό.
 >
 > πιο συγκεκριμένα, σκέφτομαι να το στείλω στο Δήμου. Ναι, όσο κι αν τον
 > μισείτε μερικοί ;) πιστεύω πως θα μπορούσε να βοηθήσει πάνω στο
 > συγκεκριμένο θέμα.

Κι εγώ πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσει. Όσο και αν διαφωνούμε οι περισσότεροι
σε πολλά πράγματα μαζί του, πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι εντυπωσιακό πώς ένας
άνθρωπος τέτοιας ηλικίας "ψάχνεται" σε τέτοιο βαθμό... Νομίζω ότι θα τον
ενδιαφέρει και θα γράψει κάτι γι αυτό (και όπως έχω ξαναπεί, τέτοια προβολή
μας είναι χρήσιμη). Μάλιστα ίσως θα έπρεπε να του στείλουμε και το δελτίο
τύπου. Θάνο, θα αναλάβεις όταν είμαστε έτοιμοι να του το στείλεις με προσωπικό
(για να μην τον βάλουμε στο "spam");

 > β) από άλλους, όπως οι Καθηγητές των Πανεπιστημίων, να ζητάμε να βάλουν
 > την υπογραφή τους κατά κάποιο τρόπο, δηλαδή να μας πούνε αν συμφωνούν ή
 > όχι και αν συμφωνούν να ακουστεί το όνομά τους ως υποστηρικτές της
 > ιδέας. Πέρα από Καθηγητές Πανεπιστημίων, πού αλλού θα μπορούσαμε να
 > απευθυνθούμε ??

Καλή ιδέα. Άλλωστε έχουμε εδώ μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας σχεδόν από όλα
τα επίπεδα, μόνο καθηγητές δεν έχουμε ακόμα.

Όσο για την ερώτηση, πρέπει να έρθουμε σε επαφή με άλλους οργανισμούς για να
δούμε τι σκέφτονται. ΕΔΕΤ και Ένωση Πληροφορικών είναι τα πρώτα που μου
έρχονται στο μυαλό.

 > να δημιουργήσουμε, δηλαδή, μια δικιά μας τοπική λίστα με Signatories και
 > αν καταφέρουμε, να ακουστούν "μεγάλα" ονόματα μέσα σε αυτήν. Και μετά,
 > αν πετύχει τα στέλνουμε όλα αυτά πάλι στους ευρωβουλευτές και στον
 > Τύπο. (πέρα από την προπαγάνδα που θα κάνουμε στα site μας).

Άσχετο με τα παραπάνω: Νομίζω ότι χρειαζόμαστε σαν σύλλογος έναν τρόπο να
έχουμε μια λίστα με πράγματα που εκκρεμούν και ποιοί τα έχουν αναλάβει κλπ,
στην οποία θα έχουν πρόσβαση όλα τα μέλη (με username/password). Αυτή τη
στιγμή τα κρατάμε όλα στο μυαλό μας και εμένα μου τυχαίνει συχνά να ξεχνάω
κάτι και να το ξαναθυμάμαι μετά από μέρες. Το μόνο που με βοηθάει να κρατάω
κάποια τάξη είναι το mailbox μου. Υπάρχει κανένα software σε στυλ project
management ή ticketing που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε;

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========