[Fwd: Re: News and question.]

Dimitris dlenis at lithos.culture.gr
Mon Nov 25 14:49:01 EET 2002

DJ Art wrote:

> Ok, I'll take over this task. I'll check out all those links that
> Hartmut gave us and based on his draft and I'll write a document
> describing Hellug's proposals and counter-proposals. (with lots of
> translated parts from the "Call for Action" document).

Το call for action
(http://swpat.ffii.org/papers/eubsa-swpat0202/demands/index.en.txt)
το έχω ήδη μεταφράσει εγώ: δεν βρήκα όμως πώς να το κάνω post στο
swpat.ffii.org
-- θέλω να πω χρειάζεται να επικοινωνήσουμε μαζί τους.
(Υπάρχουν και κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες, πχ το coding μήπως δεν
πρέπει να είναι iso; Οι τελευταίες 9 γραμμές είναι σωστές; κοκ)

Επειδή δεν έχω χρόνο από τη δουλεια  να κάνω surfing   ψάχνοντας τα
σωστά λινκς  :^(
-- μήπως είναι δυνατόν τις κατάλληλες συνεννοήσεις να τις κάνει κάποιος
άλλος??

Προσωπικά, διατίθεμαι να κάνω και άλλες μεταφράσεις, αν  μου δοθεί η
διεύθυνση του προς μετάφραση κειμένου.

Το μεταφρασμένο κείμενο το ξαναστέλνω attached και συγνώμη για την
απώλεια bandwidth ;)

Δημήτρης