EU

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Fri Nov 1 20:11:06 EET 2002

On Fri, 1 Nov 2002 17:31:43 +0200
"Mavrelos Antonios" <A.Mavrelos at csd.ase.gr> wrote:

> Δε ξέρω αν είδατε στα Slashdot-Linuxtoday τα άρθρα περί EU και Linux.
> Μήπως λέω μήπως πρέπει να σπρώξουμε λίγο την κατάσταση στην Ελλάδα
> πάνω σε αυτόν τον τομέα; Υπάρχει κάποια Υπηρεσία / Παράρτημα στην
> Ελλάδα που μπορούμε να απευθυνθούμε για να μάθουμε πληροφορίες; Επίσης
> με ΚΕΠΥΟ έχει ασχοληθεί κανείς;
>
> Σας είχα υποσχεθεί και νεότερα από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Είχα
> περάσει την προηγούμενη εβδομάδα από τα γραφεία τους. Εχουν στείλει
> επιστολές στις Compaq και η IBM. Η Compaq απάντησε μέσω του δικηγόρου
> της ότι έτσι έρχεται το μηχάνημα έτσι το πουλάνε. Μου έδειξαν μια
> [...]

Yparxei kai h prostasia katanalwth :)

To 9ema einai na toys prh3eis. An katafereis kai toys pri3eis (p.x "Den
me noiazoyn ta dikasthria, egw ta lefta moy 9elw & malista twra")
3exnoyn kai ta dikasthria kai ta kala toys. Se kanenan den aresei na ton
prhzoyn (oyte kan esena poy eisai aytos poy prhzei!).

Oso pio spas at rx... toso to kalytero :)