EU

Mavrelos Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Fri Nov 1 17:33:06 EET 2002

Δε ξέρω αν είδατε στα Slashdot-Linuxtoday τα άρθρα περί EU και Linux. Μήπως λέω μήπως πρέπει να σπρώξουμε λίγο την κατάσταση στην Ελλάδα πάνω σε αυτόν τον τομέα; Υπάρχει κάποια Υπηρεσία / Παράρτημα στην Ελλάδα που μπορούμε να απευθυνθούμε για να μάθουμε πληροφορίες; Επίσης με ΚΕΠΥΟ έχει ασχοληθεί κανείς;

Σας είχα υποσχεθεί και νεότερα από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Είχα περάσει την προηγούμενη εβδομάδα από τα γραφεία τους. Εχουν στείλει επιστολές στις Compaq και η IBM. Η Compaq απάντησε μέσω του δικηγόρου της ότι έτσι έρχεται το μηχάνημα έτσι το πουλάνε. Μου έδειξαν μια δεύτερη επιστολή που περιείχε σχεδόν ότι είχε και η επιστολή μου εκτός από το θέμα της μη αποδοχής της άδειας χρήσης του λογισμικού από τη πλευρά μου. Το συγκεκριμένο θέμα ανήκει στο αστικό δίκαιο μου είπαν. Είναι προφανές ότι εγώ με τον πενιχρό μισθό μου δε θα πάω στα δικαστήρια την Compaq Hellas για την άδεια χρήσης των Windows αλλά τους παρακάλεσα παρόλα αυτά να βάλουν την ερώτηση στην επιστολή που θα σταλεί ξανά στις εταιρείες.
	Οι άνθρωποι δείξαν ενδιαφέρον. Απλά το πρόβλημα είναι λεπτό και έχει κάποιες ιδιαιτερότητες που τους μπερδεύουν. Είναι δύσκολο να εξηγήσεις σε κάποιον που δεν έχει πολλά-πολλά με τα δικά μας, τη φιλοσοφία του GNU/Linux. Με ρώταγαν οι άνθρωποι αν υπάρχουν άλλες εταιρείες που έχουν θιχτεί τα δικαιώματα τους. Αντί Windows τι άλλο θα μπορούσαν να δίνουν οι κατασκευαστές. Ακόμα και η ίδια άδεια χρήσης των windows τους μπέρδευε.

Πως είναι δυνατό να αγοράζω κάτι και να μη μπορώ να το εγκαθιστώ στους 2-3 υπολογιστές που έχω....
Γιατί πρέπει να αγοράσω ξανά τα windows με το φορητό αφού τα έχω αγοράσει όταν αγόρασα το desktop....

Η Μ$ μπορεί να βγάλει έναν λογικό άνθρωπο από τα ρούχα του.

Αυτά και όταν έχω νεότερα θα σας ενημερώσω.

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ Α.Ε - CENTRAL SECURITIES DEPOSITORY S.A.
Πεσμαζόγλου 1, 105 59 Αθήνα - 1 Pesmazoglou street, 105 59 Athens, Greece,
Tel: +30 (0)10 3245105, Fax: +30 (0)10 3245108             http://www.hcsd.gr/
Το  παρόν μήνυμα περιέχει εμπιστευτικές ή απόρρητες πληροφορίες. Εάν δεν είστε
ο  αποδέκτης  του  μηνύματος,  ή  πληρεξούσιός  του, παρακαλώ ειδοποιείστε τον
αποστολέα  με  ηλεκτρονικό μήνυμα και διαγράψτε το παρόν. Απαγορεύεται αυστηρά
κάθε  αναπαραγωγή,  διανομή,  διάχυση,  τροποποίηση  του  μηνύματος  αυτού. Οι
απόψεις που εκφράζονται στο παρόν θεωρούνται προσωπικές απόψεις του αποστολέα,
εκτός  αν  ο  αποστολέας έχει δικαίωμα  εκπροσώπησης του Κεντρικού Αποθετηρίου
Αξιών  και  ρητά δηλώνει ότι το περιεχόμενο του μηνύματος εκφράζει απόψεις της
εταιρίας.

This  message  contains  confidential information. Unless you are the intended
recipient  or  his/her  authorized agent,  please  notify the sender by return
e-mail  and  remove  the  original  message.  Any  reproduction, distribution,
dissemination,  modification  of  this  message  is  strictly  prohibited. The
message  content  is not endorsed by Central Securities Depository S.A. (CSD),
unless   the  sender  is  the firm's lawful  representative  and  an  explicit
statement  that  the content is in fact endorsed by the CSD is included in the
message.