Δελτίο τύπου (προσχέδιο)

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Fri Sep 27 14:59:00 EEST 2002

Simos Xenitellis wrote:
> [...]
> έγραψε:

> Γενικά θα ήθελα να δώσω τα παρακάτω σχόλια
> 	. το δελτίο τύπου θα ήταν καλό να μην έχει αρνητική διάθεση
> 	("Με λύπη μας", κτλ). Πρώτον διότι ο παραλήπτης θα έχει δυσκολία
> 	να ταυτιστεί με το περιεχόμενο και να το υποστηρίξει παραπέρα 	και
> δεύτερον διότι το άρθρο δεν αναφέρθηκε καθόλου σε δέσμευση
> 	του υπουργού για την αγορά λογισμικού. Ο καθένας (..) μπορεί να
> 	συναντηθεί με εκπρόσωπο μιας κυβέρνησης για να συζητήσει θέματα
> 	που αφορούν τα δύο μέρη. Για λόγους ευγένειας είναι δυνατόν να 	βγει

Δεκτόν, αν και όλοι ξέρουν ότι όταν ένας υπουργός συναντιέται με έναν πρόεδρο
εταιρείας, μιλάνε για δουλειές που έχουν μεγάλη πιθανότητα να γίνουν. Γιατί
άραγε όταν εκείνος ο στρατηγός πήγε στην εταιρεία του Κόκκαλη τον έκραξε το
σύμπαν;

> 	. πρέπει να δεχτούμε ότι δεν είναι δυνατόν μέσα σε μια μέρα να
> 	αλλάξουν όλοι οι υπολογιστές σε ανοικτό λογισμικό. Αυτό σημαίνει
>  	ότι δυστυχώς χρειάζονται ειδικές συμφωνίες για αγορά αδειών 	χρήσης με
> έκπτωση.

Μμμμ... ναι... αυτό όμως πώς μπορεί να αλλάξει την θέση μας;

> 	. αν κάνουμε βολές κατά της κυβέρνησης (δεν μας ενδιαφέρει ποιο 	είναι
> το κόμμα που κυβερνά),

Εδώ κάτι λείπει;

<snip>

> Ως πανελληνιος σύλλογος ελλήνων χρήστών λίνουξ με χχχχ μέλη από όλη την
> Ελλάδα, θα θέλαμε να εμφανίσουμε τις θέση μας σχετικά με την επιλογή
> λογισμικού από τη δημόσια διοίκηση με αφορμή την πρόσφατη συνάντηση του
> υπουργού Εθνικής Οικονομίας Νίκου Χριστοδουλάκη και του αντιπροέδρου
> της Microsoft Corporation, Steve Ballmer.

Καλό, θα το χρησιμοποιήσω στο επόμενο draft.

> Καταρχήν, η ένωση χρηστών και φίλων λίνουξ συγκεντρώνει

> == αυτό μπορεί να το ερμηνεύσει κάποιος ως επίθεση στην τρέχουσα
> == κυβέρνηση. το σημείο αυτό πρέπει να βγει. και οι άλλες ευρωπαϊκές
> == χώρες προσπαθούν να υλοποιήσουν την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και
> == βρίσκονται σε παρόμοια
> Όπως κάθε ευρωπαϊκή χώρα, έτσι και η Ελλάδα εργάζεται στην εκπλήρωση των
> στόχων της ευρωπαϊκής ένωσης για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση [προθεσμία
> είναι το 2006;]. Σημαντικό συστατικό της προσπάθειας αυτής είναι η
> επιλογή και χρήση του κατάλληλου λογισμικού. Εκτός της

Θα το συνδυάσω κι αυτό με τα δικά μου στο επόμενο draft...

> == πυροβολισμός στο πόδι.
> == αυτό που πιστεύω ότι έγινε είναι ότι απλά ο νόμος αυτός στην πρώτη
> == του μορφή ήταν τόσο γενικός που μπορούσε να ερμηνευθεί ότι απαγορεύει
> == κάθε είδους ηλεκτρονικό παιχνίδι. ο νομοθέτης ασφαλώς και δεν είχε
> == τέτοια διάθεση, στόχος ήταν τα μαγαζιά όπως τα Internet cafe που
> == έκαναν δραστηριότητες εκτός από την παροχή υπηρεσιών Internet.

Ναι, αλλά δείχνει την άγνοια. Το γεγονός ότι άλλα εννοούσε και άλλα έκανε κάτι
δείχνει. Δεν κρίνω την διάθεση του νομοθέτη, αλλά τον ίδιο τον νόμο, ο οποίος
ήταν χοντρή πατάτα.

<snip>

> == αυτό να μπει στην αρχή;

Είδα ότι γενικώς στα Δ.Τ. το βάζουν στο τέλος. Σάμπως ξέρω κι εγώ; Μήπως
πρέπει να πάω σε κανένα ΙΕΚ δημοσίων σχέσεων τελικά; :-)

> σίμος

Θα ετοιμάσω σύντομα ένα καινούριο προσχέδιο, παρακαλώ όσους έχουν κάτι να
προσθέσουν να το κάνουν όσο πιο σύντομα μπορούν. Καλό θα ήταν να μην αφήσουμε
το θέμα να "μπαγιατέψει"...

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========