Δελτίο τύπου (προσχέδιο)

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Fri Sep 27 12:34:01 EEST 2002

Στις 26/Σεπ/2002, ημέρα Πέμπτη και ώρα 19:56, ο/η Theodore J. Soldatos
έγραψε:
> Έγραψα ένα προσχέδιο για δελτίο τύπου σχετικά με το θέμα
> Χριστοδουλάκη-Ballmer. Θα ήθελα την βοήθειά σας:
>
> 1. Βελτιώσεις. Ξέρω ότι έχει αδύναμα σημεία, περιμένω διορθώσεις
> (συγκεκριμένες παρακαλώ, να μπορέσω να τις ενσωματώσω εύκολα. Το ιδανικό θα
> ήταν diff :-)).

Γενικά θα ήθελα να δώσω τα παρακάτω σχόλια
	. το δελτίο τύπου θα ήταν καλό να μην έχει αρνητική διάθεση
	("Με λύπη μας", κτλ). Πρώτον διότι ο παραλήπτης θα έχει δυσκολία
	να ταυτιστεί με το περιεχόμενο και να το υποστηρίξει παραπέρα 	και
δεύτερον διότι το άρθρο δεν αναφέρθηκε καθόλου σε δέσμευση
	του υπουργού για την αγορά λογισμικού. Ο καθένας (..) μπορεί να
	συναντηθεί με εκπρόσωπο μιας κυβέρνησης για να συζητήσει θέματα
	που αφορούν τα δύο μέρη. Για λόγους ευγένειας είναι δυνατόν να 	βγει
και φωτογραφία με χαμογελαστά πρόσωπα.
	. πρέπει να δεχτούμε ότι δεν είναι δυνατόν μέσα σε μια μέρα να
	αλλάξουν όλοι οι υπολογιστές σε ανοικτό λογισμικό. Αυτό σημαίνει
 	ότι δυστυχώς χρειάζονται ειδικές συμφωνίες για αγορά αδειών 	χρήσης με
έκπτωση.
	. αν κάνουμε βολές κατά της κυβέρνησης (δεν μας ενδιαφέρει ποιο 	είναι
το κόμμα που κυβερνά),
	. δυστυχώς δε θα δώσω αρχείο .diff :( μιας και δεν έχω 	ολοκληρωμένες
προτάσεις για το κείμενο. Το γεγονός ότι γράφτηκε το
	παρόν είναι μια καλή αρχή και βάζει το νερό στο αυλάκι για
	περισσότερα δελτία τύπου στο μέλλον.

> [...]
> =   bafh at hellug.gr  =_\_============ http://w4u.eexi.gr/~theodore ============
> =   tsol at space.gr   =_/_==================== Space Hellas ====================
> ----
>

> Ένωση Χρηστών και Φίλων Λίνουξ Ελλάδας (Ε.Χ.Φ.Λ.Ε.)
> Hellenic Linux Users Group (HEL.L.U.G.)
>
> ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
> Αθήνα, 26 Σεπτεμβρίου 2002
>
> Με λύπη μας είδαμε σήμερα στα Μ.Μ.Ε. την είδηση για την χθεσινή (25 Σεπτεμβρίου
> 2002) συνάντηση του υπουργού Οικονομίας Νίκου Χριστοδουλάκη με τον αντιπρόεδρο
> της Microsoft Corporation, Steve Ballmer.
Ως πανελληνιος σύλλογος ελλήνων χρήστών λίνουξ με χχχχ μέλη από όλη την
Ελλάδα, θα θέλαμε να εμφανίσουμε τις θέση μας σχετικά με την επιλογή
λογισμικού από τη δημόσια διοίκηση με αφορμή την πρόσφατη συνάντηση του
υπουργού Εθνικής Οικονομίας Νίκου Χριστοδουλάκη και του αντιπροέδρου
της Microsoft Corporation, Steve Ballmer.

Καταρχήν, η ένωση χρηστών και φίλων λίνουξ συγκεντρώνει

> Κατ' αρχήν, και μόνο η επίδειξη εύνοιας με αυτόν τον τρόπο προς μια οποιαδήποτε
> εταιρεία αποτελεί μια προκλητική κίνηση. Πόσο μάλλον όταν:
>
> 1. Η συγκεκριμένη εταιρεία κινείται σε έναν χώρο, αυτόν της Πληροφορικής, ο
> οποίος στην χώρα μας βρίσκεται σε νηπιακό στάδιο λόγω της αδιαφορίας των
> εκάστοτε κυβερνήσεων.

== αυτό μπορεί να το ερμηνεύσει κάποιος ως επίθεση στην τρέχουσα
== κυβέρνηση. το σημείο αυτό πρέπει να βγει. και οι άλλες ευρωπαϊκές
== χώρες προσπαθούν να υλοποιήσουν την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και
== βρίσκονται σε παρόμοια
Όπως κάθε ευρωπαϊκή χώρα, έτσι και η Ελλάδα εργάζεται στην εκπλήρωση των
στόχων της ευρωπαϊκής ένωσης για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση [προθεσμία
είναι το 2006;]. Σημαντικό συστατικό της προσπάθειας αυτής είναι η
επιλογή και χρήση του κατάλληλου λογισμικού. Εκτός της

> 2. Η δημόσια διοίκηση έχει αποδείξει επανειλημμένα την γενικότερη άγνοια που
> την διακατέχει και την ροπή της προς σοβαρά λάθη, με πρόσφατο χαρακτηριστικό
> παράδειγμα τον αχαρακτήριστο νόμο 3037 περί ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

== πυροβολισμός στο πόδι.
== αυτό που πιστεύω ότι έγινε είναι ότι απλά ο νόμος αυτός στην πρώτη
== του μορφή ήταν τόσο γενικός που μπορούσε να ερμηνευθεί ότι απαγορεύει
== κάθε είδους ηλεκτρονικό παιχνίδι. ο νομοθέτης ασφαλώς και δεν είχε
== τέτοια διάθεση, στόχος ήταν τα μαγαζιά όπως τα Internet cafe που
== έκαναν δραστηριότητες εκτός από την παροχή υπηρεσιών Internet.

> [...]
>
> [7] http://www.theregister.co.uk/content/4/26787.html
>
> [8] http://www.theregister.co.uk/content/archive/24131.html
>
> [9] http://www.theregus.com/content/archive/23667.html
>
> [10] http://www.theregister.co.uk/content/4/26737.html
>
> [11] http://slashdot.org/article.pl?sid=02/07/15/186251
>
> [12] Το φαινόμενο έχει ήδη παρατηρηθεί σε εφαρμογές e-banking ελληνικών
> τραπεζών.
>
> Το HEL.L.U.G. είναι ένας  επίσημα αναγνωρισμένος αφιλοκερδής σύλλογος με σκοπό
> (μεταξύ άλλων) την προώθηση του Linux και του ελεύθερου λογισμικού.

== αυτό να μπει στην αρχή;

σίμος