Χθεσινή συνάντηση

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Jul 15 12:02:01 EEST 2002

Spiros Bolis wrote:

> Thn pshfoforia ti th theloyme?

Από το καταστατικό, άρθρο 11 παρ. 2:

" 2. Όσα εγγεγραμμένα μέλη καθυστερήσουν την ετήσια συνδρομή ή τις άλλες
οικονομικές υποχρεώσεις που καθόρισε το Δ.Σ. ή η Γ.Σ., πέραν του εξαμήνου το
Δ.Σ. τα ειδοποιεί μ' επιστολή ν' ανταποκριθούν εντός διαστήματος 30 ημερών,
αλλιώς διαγράφονται με απόφαση της Γ.Σ. ύστερα από πρόταση του Δ.Σ. "

Δεδομένου ότι δεν προσδιορίζεται το είδος της επιστολής, στέλνουμε e-mail σε
όσους έχουμε valid address και επιστολές σε όσους έχουμε μόνο snail mail
address, για να είμαστε και τυπικά οκ. Οπότε ας φτιαχτεί σύντομα η λίστα για
να προχωρήσουμε.

> An kapoios den einai oikonomika taktopoihmenos diagrafetai, allo an exoyme
> dei3ei anoxh gia na mh fanoyme "forobhxtes" (kai ligo h anorganosia mas bebaia)

Εντάξει, στην προκειμένη περίπτωση όπως είπα δεν είναι ότι μας λείπουν τα 6
ευρώ, είναι ότι τα μέλη που δεν πληρώνουν είναι και ανενεργά και έχουν χάσει
επαφή με τον σύλλογο.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========