Νέο μηχάνημα - εξελίξεις

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Fri Jul 12 12:47:01 EEST 2002

Κατά πάσα πιθανότητα (90%+), σε 10-15 μέρες θα έχουμε στη διάθεσή μας το
παρακάτω μηχάνημα (δεν λέω ακόμα από πού, μέχρι να το πάρουμε στα χέρια μας):

Rack-mounted case
MB dual P3, 100MHz FSB (δεν ξέρω το ακριβές μοντέλο ακόμα).
1 P3 at 500MHz (μπορούμε να βρούμε έναν δεύτερο μεταχειρισμένο φαντάζομαι).
2x80GB HD (θα αγοραστούν καινούριοι).
CDROM
1GB RAM
IDE RAID-1 controller (θα αγοραστεί). Αν κάποιος ξέρει συγκεκριμένο μοντέλο
που να δουλεύει με Linux, ας στείλει ένα mail. Σύμφωνα με το ATA Development
project, ο μόνος που μπορεί να κάνει RAID σε Linux είναι αυτός της Arco
(http://www.linux-ide.org/chipsets.html).

Νομίζω ότι μας καλύπτει αρκετά, έτσι δεν είναι; :-)

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========