Νέο μηχάνημα - εξελίξεις

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Jul 15 11:03:01 EEST 2002

Yannis Exidaridis wrote:
> Επειδή τον τελευταιο καιρό έχω στησει κάποια High End μηχανάκια...
<snip>

> Της Maxtor ειναι οι καλύτεροι

Maxtor θα είναι τελικά.

<snip>

> Εχω στήσει IDE RAID Controller (level 5) της Promise και παίζει περίφημα.
>
> Βγάζει αν θυμάμαι και ide raid controller level 1. Γενικά νομίζω ότι όλα
> τα μοντέλα της παίζουν σε Linux.
> Η Promise δινει τα modules για τους πυρήνες..

Το έψαξα λίγο το θέμα και είδα ότι η Promise τα δίνει binaries. Αντίθετα, η
HighPoint δίνει source. Επειδή δεν είναι και αποκλειστικά δική μου η επιλογή,
τελικά θα αγοραστεί HighPoint RocketRaid 133.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========