Νέο μηχάνημα - εξελίξεις

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Fri Jul 12 13:36:01 EEST 2002

Επειδή τον τελευταιο καιρό έχω στησει κάποια High End μηχανάκια...

Theodore J. Soldatos wrote:
> Κατά πάσα πιθανότητα (90%+), σε 10-15 μέρες θα έχουμε στη διάθεσή μας το
> παρακάτω μηχάνημα (δεν λέω ακόμα από πού, μέχρι να το πάρουμε στα χέρια
> μας):
>
> Rack-mounted case
> MB dual P3, 100MHz FSB (δεν ξέρω το ακριβές μοντέλο ακόμα).
> 1 P3 at 500MHz (μπορούμε να βρούμε έναν δεύτερο μεταχειρισμένο φαντάζομαι).
> 2x80GB HD (θα αγοραστούν καινούριοι).

Της Maxtor ειναι οι καλύτεροι

> CDROM
> 1GB RAM
> IDE RAID-1 controller (θα αγοραστεί). Αν κάποιος ξέρει συγκεκριμένο
> μοντέλο που να δουλεύει με Linux, ας στείλει ένα mail. Σύμφωνα με το ATA
> Development project, ο μόνος που μπορεί να κάνει RAID σε Linux είναι
> αυτός της Arco (http://www.linux-ide.org/chipsets.html).

Εχω στήσει IDE RAID Controller (level 5) της Promise και παίζει περίφημα.

Βγάζει αν θυμάμαι και ide raid controller level 1. Γενικά νομίζω ότι όλα
τα μοντέλα της παίζουν σε Linux.
Η Promise δινει τα modules για τους πυρήνες..