Re: services (was: εκλογές;)

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sat Jun 8 14:52:02 EEST 2002

On Sat, 8 Jun 2002, D.A.Glynos wrote:

> 8a prepei na tou ginei katanohto oti oi *nix-ades tis Elladas
> einai oloi mia parea. Den uparxei 8esh gia toso poly political correctness
> otan isa isa apoteloume ena handful apo atoma.
> Dior8wste me an kanw la8os, alla o HELLUG apotelei ton mono organwmeno
> sullogo me kentriko 8ema ena "unix" leitourgiko sthn Ellada, kai einai
> sunepws logiko katw apo tin stegh tou HELLUG na suspirwnontai kai oloi oi
> upoloipou *nix-ades tis xwras. Ara, prosklhsh gia eksormhsh sto Nauplio
> mporei na simainei kapoia organwsh apo tin meria tou sullogou alla stin
> [...]

Pistepse me, prospathisw na toy to grapsw (mexri alkoolikoys kai geeks mas "ebgala"!) alla
ap'oti fainetai h le3h LUG pataei se kapoia eyaisthith xordh toy.
Gia to logo ayto de thelw na piesw katastaseis.. (na toy ferw tetelesmena oti tha brethei
me "to Hellug")

Eipe (egrapse) oti de tha ton peiraze na faei ena brady me emas alla "oxi me to HELLUG
giati einai LUG" (profanws den to egrapse etsi alla pistepste me, h metafrash einai ayth)

Opws kai na exei einai kalesmenos (moy, toy Kyritsh kai toy Papadogiannakh? kai pws ematha
oti thelei na erthei edw? Apo th lista hellug. O idios zhthse arage na koinopoihthei h
afi3h toy sth lista hellug? Profanws kai oxi. O Nikos o Mayrogiannopoylos exei thn idia
aisthish poy exoyme oloi mas gia to syllogo. Oyte grabates forame, oyte lefta pairnoyme,
thn plaka mas kanoyme, parea eimaste kai profanws den yparxei pagkosmia synwmosia gia na
paragkwnizoyme to GNU/Linux gia xarh toy sketo/Linux) kai epeidh einai kalesmenos
den prepei na ton stenaxwroyme. Eidika gia ena thema poy exei afierwsei th zwh toy
(parathse to A.I. lab toy MIT gia na to ri3ei sto GNU- o,ti ki an shmainei ayto)

Etsi toylaxiston to exw skeftei

Tha sas enhmerwsw otan tha exw neotera toy,

Kalo ypoloipo Savvatokyriako se oloys sas,

--
Spiros D. Bolis

Y.G. kai profanws de "mashsa" poy eida to reply mono se mena Dimitrh ;-)