Re: services (was: εκλογές;)

D.A.Glynos glynos at ath.forthnet.gr
Sat Jun 8 14:16:01 EEST 2002

8a prepei na tou ginei katanohto oti oi *nix-ades tis Elladas
einai oloi mia parea. Den uparxei 8esh gia toso poly political correctness
otan isa isa apoteloume ena handful apo atoma.
Dior8wste me an kanw la8os, alla o HELLUG apotelei ton mono organwmeno
sullogo me kentriko 8ema ena "unix" leitourgiko sthn Ellada, kai einai
sunepws logiko katw apo tin stegh tou HELLUG na suspirwnontai kai oloi oi
upoloipou *nix-ades tis xwras. Ara, prosklhsh gia eksormhsh sto Nauplio
mporei na simainei kapoia organwsh apo tin meria tou sullogou alla stin
ousia apotelei call gia *nix fans, kai ws auti tin idiotita tou
fwnazoume ton Stallman na ta tsouksei mazi mas :-)

On Sat, 8 Jun 2002, Spiros Bolis wrote:

> Analoga me tis diatheseis toy Stallman na dei kosmo, elega na ginei
> mia e3ormhsh toy HELLUG sto
> Nafplio thn Kyriakh 23 Ioynioy alla thelw prwta na parw
> thn egkrish toy (einai ligo "dyskoilios"
> oso afora ton oro LUG kai de thelw na pataw se eyaisthites xordes toy)
>
> Stay tuned ;-)

dimitris
P.S. spyro sorry gia to personal mail :> gia tin lista itan intended.