εκλογές;

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sat Jun 8 00:13:02 EEST 2002

On Fri, 7 Jun 2002, Kefalas Apostolos wrote:

> Diki mou pantws epi8umia einai to DS na meinei ws exei.

Apostolh na 'sai kala gia ta kala soy logia (tha doyme ti tha boresoyme na soy bgaloyme
meta, to katitis soy ;-) ), alla pragmatika irthe o kairos gia na kanoyme "topo sta niata"
Ektos apo kapoioys "beteranoys" toy nyn kai palaioterwn D.S. blepw mia anaboyboyla sth
lista twn Krhtikwn (yparxei "reyma", mh xalasw thn ekplh3h)

To oti kapoioi apo emas toy nyn D.S. de tha eimaste ypopshfioi gia to neo D.S. de
shmainei pws de tha boithame me opoio tropo boroyme.

Exoyme polla na kanoyme (eidika sta texnika themata bl. anadiorganwsh LUGistics, neo
server alla kai nees ekdhlwseis.)

Hdh blepw na yparxei mia entonh kinhtikothta meta to prwto moydiasma kai ayto me kanei
na anathewrw tis arxikes apaisiodo3es problepseis moy..

Ante.. ypotithetai pws eimai eforeytikh epitroph, de moy epitrepetai na pairnw thesh
paramones eklogwn..

Kalo brady se oloys,

--
Spiros D. Bolis